پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1396 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 29024

خانواده محروم دهدشتی در انتظار کمک مسئولان

ازمسیولان ونماینده شهرستان خواهش دارم حداقل برای رضای خداوحفظ جان خانواده همکاری بابنده داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصرزاگرس نوشت:در همسایگی ما، در همین نزدیکی، دور از هیاهوی زندگی پر زرق و برق، به دور از دغدغۀ من و تو، شخصی باخانواده خودزندگی می کند .

خیلی وقت‌ها از کنارمان در خیابان رد می‌شود که سر به زیر در فکر نجات جان اعضای خانواده خودوسرخ کردن گونه‌های خود با سیلی است.

امااین شخص دردهدشت گردنه رواق کنارمدرسه امام رضا(ع)زندگی می کندبا۷ فرزندوخانواده خودکه درخانه ای که سقفش چکه ودیوار هایش کم کم فرومی ریزدزندگی می کند.

جای بسی تاسف داردوضیعت اسف باراین خانواده، با پدرخانواده که صحبت کردم می‌گفت:کارگری ساده ودارای ۷ فرزندهستم وسه تاازفرزندانم هم تحصیل کرده وبیکارهستندوحتی فرزنددانشگاهی هم دارم ولی به سختی امرارمعاش می کنم.
ازمسولان گلایه داردکه هیچ کمکی نکردندو می گوید:به یکی ازادارات متولی جهت کمک مراجعه کردم ودرجوابم گفتندهروقت خانه تخریب شد کمکتان خواهیم کردوتاسف میخورم که جان ۹ انسان برای این مسولان مهم نیست اگرخانوده خودتان بودهم همین حرف رامیزنید.

این شهرونددهدشتی می گفت با این اجاره‌ها توان اجاره خانه‌ای را هم نداریم که سرمای زمستان را زیر سقفش بگذرانیم، مجبور شدیم ستون های فلزی زیرسقف خانه قراردهیم ودرهمین خانه زندگی کنیم حتی ستون ها هم اجاره ای است وبارمالی بردوش مادوچندان می کند وهروقت باران می باردامکان ریزش این خانه برسراعضای خانواده بیشترمی شود.

 خانواده وی تحت پوشش بهزیستی می باشدکه قبلاهیچ حمایتی ازوی نشدو خوشبین به آمدن رئیس جدیداست که ایشان رایاری کند.

وی گفت ازمسیولان ونماینده این شهرستان خواهش دارم حداقل برای رضای خداوحفظ جان خانواده همکاری بابنده داشته باشند.

این شهرونددرادامه وعاجزانه ازنماینده کهگیلویه.فرماندار.هلال احمر وبهزیستی جهت حفظ سلامتی اعضای خانواده خودتقاضای کمک ویاری رادارد.

دراین خانه حتی حیوانات هم زندگی نمی کنندچه برسدبه یک خانواده معصوم که ثانیه به ثانیه درزیراین سقف متحرک جان می دهندوزنده می شوند.

ازشنیدن داستان پدراین خانواده ودیدن زندگی آنهاقلب هابه دردمی آیدلذا ازمسولان متولی انتطارهمکاری می رود.

پایگاه خبری تحلیلی عصرزاگرس جهت حفظ آبروی این خانواده اقدام به انتشار نام ونام خانوادگی این خانواده ننموده است.
لذاازمسولان ومردمی که قصدکمک به این خانواده رادارندخواهشمندیم باشماره ۰۹۱۷۱۴۸۲۹۹۴مدیرمسول سایت جهت همکاری تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت