پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1396 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 29068

اقدام شایسته مدیرکل جدید محیط زیست فارس/

آغاز اولین روز کاری با حضور بر آرامگاه دکتر ولوی در چرام

مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به اینکه دکترولوی در محیط زیست کشور نمونه بود و حرف های زیادی برای گفتن داشت خاطر نشان کرد:در این راه فشارهای زیادی تحمل کرد و اگر مدیرکل نبود قطعا الان زنده بود چرا که این همه فشار روی وی نبود و خیلی دلسوز محیط زیست بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهر شنبه ۲ دی‌ماه مراسم معارفه‌ی دکتر سعید محمودی، به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان فارس، بعد ازگذشت چندماه از درگذشت دکتر حمزه ولوی، مدیرکل چرامی و سابق این اداره‌ی کل برگزار شد.

برهمین اساس ،مدیرکل جدید سازمان حفاظت محیط زیست استان فارس در اولین روز کاری خود و در اقدامی قابل تحسین برآرامگاه دکترولوی در چرام با همراهی مسیولان شهرستان  و خانواده زنده یاد ولوی حضور یافت.

بغض و اشک مدیرکل جدید استان فارس بر آرامگاه دکتر ولوی

دکترسعید محمودی مدیرکل جدید محیط زیست استان فارس در اولین روز کاری خود در چرام و در جمع خانواده زنده یاد ولوی بر آرامگاه وی با اظهار تأسف از فقدان دکترولوی گفت:خانواده دکتر ولوی بدانند وی از دوستان صمیمی و هم تبار من بود.

وی که با بغض و اشک صحبت می کرد:دکترولوی بسیار کوچک نظم و دارای تواضع واخلاق حسنه ای بود ,وی انسان بزرگی بود و برای من قابل احترام و به عنوان بزرگتر خیلی به من کمک تا مدیر محیط زیست شوم.

محمودی با ذکرخاطره ای گفت:زمانی که می خواستم مدیرمحیط زیست استان سیستان و بلوچستان شوم با توجه به جوانی من,خانم ابتکار دو دل بود اما دکترولوی با توجه به شناختی که داشتند گفتند من وی را تضمین می کنم و خیلی برگردن بنده حق دارد.

مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به اینکه دکترولوی در محیط زیست کشور نمونه بود و حرف های زیادی برای گفتن داشت خاطر نشان کرد:در این راه فشارهای زیادی تحمل کرد و اینجا می گویم اگر دکترولوی مدیرکل نبود قطعا الان زنده بود چرا که این همه فشار روی وی نبود و خیلی دلسوز محیط زیست و با برنامه بود.

همسر دکتر ولوی در این مراسم ضمن تشکر از حضور مدیرکل جدید محیط زیست استان فارس در چرام گفت:از دکترمحمودی می خواهم که راه دکترولوی را ادامه دهند و از فشارها و تهدیدها در حفاظت از محیط زیست دلسرد نشوند.

وی بیان کرد:دکترولوی دغدغه محیط زیست را داشت و این بنایی که الان برآرامگاه وی ساختم برای زنده نگهداشتن وی که اندیشه های وی فراموش نشود.

خانم دهقان همچنین با تشکر از حضور فرماندار چرام در این مراسم گفت:انتظارداریم که اشعار دکترولوی چاپ ودراختیار همگان قرار داده شود.

فرماندار چرام : دکتر ولوی دانشمندی که مایه افتخار همه ما بود/ قدر فرزندان خود را بیشتر بدانیم

فرماندارچرام در مراسم استقبال از مدیرکل محیط زیست استان فارس در جوار آرامگاه دکترولوی ضمن تقدیر از حضور وی و همراهان و گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد ولوی گفت:خانواده ولوی اهل ذوق و فرهنگ و ادب و شعر می باشند .

وی افزود:ما انسان بسیار باارزشی را از دست دادیم و ای کاش قدر فرزندان خودمان را بیشتر بدانیم.

پاداش بیان کرد:امروز ناراحت کننده است که چنین انسان های دانشمند و اهل ادب و از مدیران خوشنام کشور در حوزه محیط زیست اینچنین در سرزمین خود ناشناخته در کنار آنها باشیم.

وی با تقدیر از استاندارسابق فارس و دیگر مدیران محیط زیست که در مراسم تشییع دکتر ولوی در چرام شرکت کردند ابراز کرد:حقیقتا دکتر ولوی مایه افتخار همه ما است و دغدغه های محیط زیستی وی  قابل توجه بود و حضور مدیرکل جدید در اولین روز کاری قابل تحسین است.

وی تصریح کرد:انشاالله همکاران وی در سازمان محیط زیست اندیشه های دکترولوی را در حوزه مختلف این سازمان ادامه دهند و در حوزه شعر و ادب هم مسئولان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بتوانند اشعار ناب ایشان را به نسل امروزی انتقال دهند.

زنده یاد دکترولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس و نیمای شعرلری , که عید نوروز۹۶دارفانی را وداع گفت و آرامگاه وی هم اکنون در زادگاه وی روستای القچین سفلی از بخش مرکزی چرام می باشد.

گزارش و عکس: علی یاری زاده

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت