پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1396 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 29207

رئیس باشگاه خبرنگاران چرام :

مسولان ازنقدوانعکاس مشکلات ناراحت نشوند/امادگی رسانه شهرستان برای پوشش خبری مراسم ۹دی

تقوی:هرگز رسالت و وظیفه خبری در میان خبرنگاران ما گم نمیشود چراکه نسبت به این وظیفه تعهد اخلاقی و شرعی داده اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب  ؛رئیس باشگاه خبرنگاران چرام گفت:همانطوری که خبرنگاران ما تا کنون همه مناسبتهای ملی ومذهبی را پوشش داده اند،در ادامه نیز مراسم ۹ دی را هم به درستی پوشش خبری خواهند داد.

رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در گفتگو با خبرنگاران ،ضمن اشاره به اهداف حوزه خبری،بیان کرد:هدف و رسالت خبرنگاران،نشر وانعکاس اخبار های مناسبتی و عملکرد مسئولین ونقد وانعکاس کمبودهاست.

تقوی گفت: انتظار داریم دوستان مسئول از نقد وانعکاس کمبودها ناراحت نشوند زیرا خبرنگار نه دشمنی با کسی دارد ونه عقد اخوت با کسی بسته است.

وی ادامه داد:همیشه سعی خواهد شد بدون در نظر گرفتن گرایشهای سیاسی، عملکرد و کمبودها به بهترین صورت ممکن برای پیشرفت منطقه وفقط به خاطر مردم، اخبار روز در اسرع وقت به سمع مردم رسانده شود.

این مسئول با اشاره به نشر و پوشش مناسبتهای ملی و مذهبی اظهار کرد:همانطوری که خبرنگاران ما تا کنون همه مناسبتهای ملی ومذهبی را پوشش داده اند،در ادامه نیز مراسم ۹ دی را هم به درستی پوشش خبری خواهند داد.

وی عنوان کرد:هرگز رسالت و وظیفه خبری در میان خبرنگاران ما گم نمیشود چراکه نسبت به این وظیفه تعهد اخلاقی و شرعی داده اند.

تقوی خاطرنشان کرد:اخبار منتشر شده در رسانه های شهرستان برحسب رسالت خبری و بر مبنای قانون مطبوعات بوده که قلم به دستان ما نیز در همین مسیر حرکت می کنند.

رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در پایان با اشاره به انتقادات حوزه رسانه چرام گفت:شاید بسیاری از افراد فکر کنند که انتقادات رسانه های شهرستان برحسب مسائل شخصی بوده است که یابید به این افراد گفته شود هدف حل مشکل یا مطالبه ی بحق مردم درخصوص ان نقد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت