پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1396 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 29392

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

اختصاص اعتبار به جاده دهدشت – سوق، لیکک- سه راهی ماغر و جاده سراسری پاتاوه به دهدشت

مدیران دستگاه ها‌ی اجرایی باید سیاست گذاری مشخصی برای خود داشته باشد تا بتواند برنامه ریزی درست ودقیقی برای برنامه ششم توسعه داشته باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

برای اجرایی کردن ۲۲ طرح عمرامی و خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.
به گزارش صدای جنوب؛  رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: این طرح‌ها با اولویت اشتغال و مورد تایید سازمان برنامه و بودجه کشور است.
نوروزی افزود: تامین آب کشاورزی، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان، طرح‌های راه سازی از جمله راه اصلی دهدشت – سوق، جاده ورودی لیکک از سمت سه راهی ماغر، اتصال جاده پاتاوه به دهدشت از مهم ترین این طرح هاست.
وی بیان کرد: به طور متوسط برای هر طرح سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و سیاست این بوده که اعتبار طرح‌ها خرد نشوند با این تفاسیر پیش بینی می شود این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری و یا بخشی از ان‌ها آماده افتتاح شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همچنین از اختصاص ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای اجرای قانون تخلفات رانندگی با هدف کاهش تصادفات و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین دستگاه‌های آب و فاضلاب روستایی و امور عشایر استان خبر داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، برنامه ریزی برای برنامه ششم یعنی ۵ سال آینده از سوی همه دستگاه‌های اجرایی استان را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بیان کرد.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مدیران دستگاه ها‌ی اجرایی باید  سیاست گذاری مشخصی برای خود داشته باشد تا بتواند برنامه ریزی درست ودقیقی برای برنامه ششم توسعه داشته باشد.
بنا بر این گزارش این نشست با حاشیه‌هایی هم همراه بود بطوریکه بهشتی فرماندار دنا از روند توزیع اعتبارات ارتقای شاخص در این شهرستان ابراز نارضایتی کرد و خطاب به نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: معیار توزیع اعتبارات و چرایی حذف ۳ طرح عمرانی و حدماتی این شهرستان را جویا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت