پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1396 ساعت 07:10:: شناسه خبر: 29485

امام جمعه‌دهدشت:

با عربده‌کشی و فحاشی به نظام هیچ مشکلی حل نخواهد شد

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه عده‌ای مزدور و بی‌شرف ابزار دست دشمن شده‌اند و می‌گویند با آخوند‌ها مشکل داریم، گفت: این همه رییس و روسای ادارات کدام یک آخوند هستند که می‌گویند مشکل با آخوندهاست؟

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام‌ سیدنصیرحسینی  اظهار داشت: به منظور محکوم نمودن بی‌نظمی‌ها و اغتشاشات اخیر به وجود آمده در سطح کشور مراسم راهپیمایی در شهر دهدشت رو پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل دفتر امام جمعه این شهر به سمت میدان امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای جنوب؛ امام جمعه دهدشت بهترین نوع حکومت و مدیریت در جهان را حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای مزدور و نوکر اجانب دنبال حکومت دیکتاتوری، سلطنتی و پادشاهی هستند و این حکومت را برنمی‌تابند.

وی آٰراء مردم در انتخاب نمایندگان در شوراها، مجلس شورای اسلامی و خبرگان را ملاک انتخاب آن‌ها دانست و با بیان اینکه مردم خودشان افراد را انتخاب می‌کنند، گفت: این مردم هستند که مدیریت می‌کنند، اگر مشکلی هست به خود مردم بر می‌گردد، باید افراد لایق را به عنوان نماینده خود در عرصه‌های مختلف مدیریتی انتخاب نماییم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه عده‌ای مزدور و بی‌شرف ابزار دست دشمن شده‌اند و می‌گویند با آخوند‌ها مشکل داریم، گفت: این همه رییس و روسای ادارات کدام یک آخوند هستند که می‌گویند مشکل با آخوندهاست؟

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: کار چنین آدم‌هایی مطلقاً بد نیست چرا که باعث می‌شود نخاله‌ها پیدا شوند و این‌ها به استحکام نظام کمک می‌کند.

وی افزود: در طول تاریخ عده‌ای گفتند با کشتن امام علی(ع) و امام حسین(ع) مشکل برطرف می‌شود، علاوه بر اینکه مشکل حل نشد هزاران مشکل دیگر به وجود آمد.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: کسانی که پرچم اسلام را آتش زدند آدم‌های نادان، مزدور و وطن فروشی هستند که هم ملیت و هم اسلامیت ما را به آتش کشاندند.

امام جمعه دهدشت اینگونه افراد را منافق و در خدمت دشمن عنوان و تصریح کرد: امروز کسانی که به خیابان‌ها می‌ریزند و اموال مردم را هدف قرار می‌دهند منافق و خائن به این ملت هستند.

وی افزود: اگر کسانی مشکل دارند می‌توانند یک جا جمع شوند و مطالبه‌گری از مسئولان داشته باشند، اما با عربده‌کشی و فحاشی به نظام هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت