پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1396 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 29533

راهپیمایی مردم در محکومیت اغتشاشات برگزار شد

تجدید میثاق دهدشتی ها با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی/ تصاویر

مردم شهردهدشت بااجتماع عظیم خود درمیدان امام حسین(ع) اقدامات اخیر اشوبگران رامحکوم کردندـ

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با سایر نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد  مردم انقلابی کهگیلویه با حضور پر شور خود در راهپیمایی «میثاق با ولایت»ضمن محکوم کردن ناآرامی‌ها و قانون شکنی‌های اخیر با نظام جمهوری اسلامی وارمان های امام راحل( ره) و مقام معظم رهبری  تجدید میثاق کردند.

امام جمعه دهدشت در این اجتماع خطاب به شرکت کنندگان گفت: امروز روزغیرت شما برای دفاع ازسرزمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: مردم دهدشت امروزقدرت و همدلی وعشق به نظام‌را نشان دادند و این حضور یکپارچه ازتمامی اقشار یکباردیگر هوشیاری و عزت مردم را به اثبات‌رساند.
حسینی گفت: انقلاب ما خاموش شدنی نبست و این انفلاب واسلام همه جارادر بر خواهد گرفت‌.
امام جمعه دهدشت ادامه‌داد اغتشاشات اخیربا همکاری عربستان و امریکا واسراییل اتفاق افتاد و دشمنان‌بدانند زحمتهاو تلاششان به جایی نخواهدرسید.
حجت الاسلام حسینی بابیان اینکه درطول تاریخ انقلاب؛ ملت هرجا احساس خطرشد حضورپیداکردند تصریح نمود درهمین‌اغتشاشات بازهم‌این‌ملت پوزه بیگانگان رابه خاک نشاند.
وی اعتراض مسالمت امیز را از مسیرقانونی خواستار شد وتاکید کرد  اگرکسی نقددارد درروزروشن جایی که‌مشخص هست اعتراض بکند و نه اینکه درشب باچهره نقاب زده واردخیابان شود و کارهای ساختارشکن انجام دهد زیرا اینهاوطن فروش و مزدوراستعمارندوخائن به ملت هستند.
حسینی گفت: ما جان خود رافدای وطنمان می کنیم‌ و به انتظار مهدی موعود نشسته ایم.

امام جمعه‌دهدشت تاکید کرد:مردم مشکلاتی دارند و دولت باید این مشکلات را حل بکند و با پارتی‌بازی ورشوه خواری مبارزه کند و قوه قضاییه نیز باید محکم با فساد  برخوردکندونمایندگان مجلس نیز اشتغال راجدی بگیرندوسران سه قوه به مشکلات قاطعانه تر  رسیدگی نمایند.

تصاویر///

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت