پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1396 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 29722

مسول منابع طبیعی سرفاریاب خبرداد:

توقیف دووانت بار حامل زغال وهیزم درسرفاریاب

عبدمحمدکشاورزازشناسایی و توقیف دو دستگاه خودروی حامل هیزم خشک و ذغال جنگلی قاچاق در سرفاریاب خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عبدمحمدکشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جنوب در سرفاریاب از شناسایی و توقیف دو دستگاه خودروی حامل هیزم خشک و زغال جنگلی قاچاق در سرفاریاب خبر داد.

مسیول منابع طبیعی سرفاریاب افزود:شب گذشته یک دستگاه وانت سایپا حامل هیزم خشک مأموران حفاظت منابع طبیعی و با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و توقیف شد.
کشاورز با بیان اینکه همزمان سایپای دیگر حامل کیسه های زغال قصدعبورازمسیرراداشت که باگشت وکمین شبانه وباحکم قضایی توقیف شد.
وی افزود: این خودروی حامل هیزم ازمتخلفین حوزه کاری منابع طبیعی می باشد قصد انتقال هیزم ها رابه خوزستان را داشته است.

این مسئول تخریب عرصه‌های منابع طبیعی و تصدی به اراضی ملی را جرم دانست و گفت: عده‌ای افراد سودجو به قصد تصرف و تخریب اراضی ملی با قطع درختان و حمل به صورت هیزم خشک یا ذغال جنگلی اقدام می‌کنند.

کشاورزضمن تقدیر از دستگاه قضایی خواستار  مجازات سنگین و توقیف خودروهای حامل محموله‌های قاچاق شد و افزود: جریمه‌های نقدی و تسریع در صدور رأی می‌تواند دست متخلفان را از تصرف اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی کوتاه کند.

مسول اداره منابع طبیعی سرفاریاب همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی در جلوگیری از تخریب طبیعت را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی در سطح روستاهامی توانند در این زمینه باماهمکاری خوبی داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت