پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1396 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 29786

علیمردانی می رود

عزل مدیرکلی که همه به رفتنش رضایت دارند

گزینه جدید مدیر کل راه مسکن و شهرسازی غیر بومی و از دوستان استاندار و معاون عمرانی ایشان است که دارای سوابق اجرایی بسیار مطلوب است که با توجه به شناخت قبلی با وی مذاکره شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شواهد و قرائن از کنارگذاشتن محمد علی علیمردانی در آینده بسیار نزدیک  خبر می دهد.

به گزارش صدای جنوب ، علیمردانی که از مهرماه سال ۹۵ سکان مدیریت دستگاه طویل راه ،مسکن و شهرسازی  استان را بر عهده گرفت ، بدلیل ضعف در عملکرد و نداشتن تجربه مدیریتی یکی از ضعیف ترین مدیران این دستگاه لقب گرفت و بدلیل نارضایتی از عملکرد،ایشان جای خود را به مدیر دیگری خودهد سپرد .

علیمردانی در گفت و گوی کوتاه باخبرنگاران ،خبر بر کناری خود را تکذیب نکرد .

علیمردانی در روزهای پایانی مدیریت خود ۳ نیرو بصورت حجمی به بدنه اداره کل راه شهرسازی  مسکن استان ترزیق کرد که دو نفر از آنها بواسطه سفارش یکی از نمایندگان استان در مجلس حوزه باشت و گچساران و یک نفر دیگر نیز از نزدیکان مدیر کل است .

علیمردانی در پاسخ به این سوال گفت : استخدامی صورت نگرفته است بلکه ۳ نیرو بصورت حجمی جذب شدند و این از اختیارات مدیر دستگاه است.

هر چند که برخی از رسانه ها از جایگزینی پژمان نیک اقبالی بجای علیمردانی خبر داده بودند اما یک منبع موثق به فصلی نو گفت : با توجه به اینکه در زمان معاونت نیک اقبالی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد امتیازات زیادی در زمینه در اختیار گرفتن بودجه های عمرانی که حق معاونت عمرانی بوده است و به سازمان مدیریت واگذار شده بود ، دو نماینده مجلس از وی حمایت نخواهند کرد  هر چند که مدیران ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  از عملکرد اجرایی نیک اقبالی رضایت کامل دارند.

گفته می شود گزینه جدید مدیر کل راه مسکن و شهرسازی غیر بومی و از  دوستان استاندار و معاون عمرانی ایشان است که دارای سوابق اجرایی بسیار مطلوب است که با توجه به شناخت قبلی با وی مذاکره شده است.فصلی نو

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت