پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1396 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 29856

اقدام ارزشمند شهرداری دهدشت/ مردم، شعار «شهرما؛خانه ما» را فرهنگ‌ سازی کنند

شهرداری دهدشت در هفته های گذشته با سرعت بیشتری سعی در اجرای برنامه های خود در این شهر داشته که همین امر سبب امیدواری مردم شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهرداری دهدشت در راستای تسریع در جمع آوری پسماندها و زباله های شهر و فرهنگ سازی برای شهروندان که زباله و پسماندها را در سطل های زباله بریزند، اقدام به خرید و نصب پنجاه سطل آشغال و بیست گاری زباله با هزینه معادل ۲۸۰ میلیون ریال در معابر پرتردد و جلوی فروشگاههای تجاری نموده است.
برپایه گزارش صدای جنوب؛شهردار شهر دهدشت از شهروندان فهیم به خصوص مغازه داران انتظار دارند که پسماندها های حاصل از اجناس خود را در این سطل های زباله نصب شده در حاشیه معابر شهر و جلوی ملک تجاری شخصی یا استیجاری خود انداخته و با اتکا به شعار «شهر ما خانه ما» و به خاطر حفظ سلامتی خود و همشهریان از ریختن پسماندها در جداول شهر که محل هدایت آبهای سطحی و فاضلاب است خود داری کنند.

از دیگر اقدامات اخیر  شهرداری دهدشت آسفالت یازده هزار متر مربع برای باند برگشتی ورودی سوق به دهدشت و ۱۰۰۰متر مربع آسفالت صرف کوچه جنب سالن شهید باهنر دهدشت شده است.
۱۱هزار متربع آسفالت با هزینه معادل بر ۶میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال صرف باند برگشتی ورودی سوق به دهدشت شده است ، و این در حالی است که مسافتی به طول ۳۰۰ متر از این باند برگشتی که به حالت تپه مانند بوده در حال خاکبرداری به عمق یک متر وآماده زیرسازی برای آسفالت می باشد .
بنا بر این گزارش شهرداری دهدشت در راستای درخشش تیم هندبال فراز بام خائیز شهر دهدشت در سری مسابقات راهیابی به لیگ دسته اول کشوری و همچنین همگام و هم سو بودن و حمایت از این تیم و فرهنگ ورزش ۱۰۰۰متر مربع آسفالت صرف کوچه جنب سالن شهید باهنر دهدشت با هزینه معادل بر ۷۰۰میلیون ریال اجرا نموده است.
مجموعه این اقدامات چند ماه اخیر شهرداری قطعا باحمایت  شورای پنجم شهر دهدشت انجام شده که همین امر نیز رضایت نسبی مردم دهدشت را بدنبال داشته است  و امید به ادامه دادن این فعالیتها بیش از پیش احساس می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت