پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1396 ساعت 02:10:: شناسه خبر: 29958

در همدردی با مردم داغدار ایران اسلامی؛

اجرای روز دوم کنسرت سنتی محلی در دهدشت لغو شد

کنسرت موسیقی سنتی گروه هفتورنگ که بنا بود روز یکشنبه و دوشنبه مورخه ۲۴و۲۵دی ماه در شهر دهدشت برگزار شود،در پی حادثه جان باختن مظلومانه و شهادت گونه سرنشینان کشتی نفتکش سانچی روز دوم لغو گردید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کنسرت موسیقی محلی و سنتی گروه هفتورنگ در بیست و پنجمین شب دی ماه سال ۹۶ مهمان مردم شهر دهدشت بودند که این برنامه با حضور پرشور دوستداران موسیقی در مجتمع فرهنگی هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

در ابتدای این اجرا،جواد بشارتیان سرپرست گروه گفت: خبر درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه کشتی نفتکش سانچی به ما هم رسیده و ما می‌خواهیم امشب این کنسرت را به یاد جان‌باختگان و داغ‌دیدگان این حادثه اجرا کنیم.

سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:کنسرت موسیقی سنتی گروه هفتورنگ که بنا بود روز یکشنبه و دوشنبه مورخه ۲۴و۲۵دی ماه در شهر دهدشت برگزار شود،در پی حادثه جان باختن مظلومانه و شهادت گونه سرنشینان کشتی نفتکش سانچی روز دوم لغو گردید.

وی افزود؛این کنسرت با عنوان آواز های لری و سنتی قرار بود با اجرای جواد طالبی ، ایرج موسوی و استاد رهو در دو روز یکشنبه و دوشنبه در مجتمع فرهنگی هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شود که باتوجه به عزای عمومی در کشور و برای همدردی با خانواده ی این عزیزان این کنسرت در شب دوم لغو و به وقتی دیگر موکول شد.

کاظمی جو در پایان افزود؛از طرف خود وجامعه ی بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان کهگیلویه این ضایعه دردناک و جانکاه را به بازماندگان قهرمانان عرصه تلاش و جهاد و خانواده های عزیز و دردمندشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

پایگاه خبری صدای جنوب از اقدام ارزشمندوانسانی برگزارکنندگان این کنسرت درهمدردی با ملت داغدار ایران بویژه ایرج کاظمی جورییس محترم اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه قدردانی می نماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت