پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1396 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 30002

نقدی بر روند طولانی یک انتصاب؛

گزینه نهایی ریاست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد، «من» هستم!

گزینه هایی برای ریاست سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح است اما همچنان گزینه های نهایی و دارای شانس بیشتر اقایان صداقت کیش ؛علی رضانژاد و منوچهرمحمدی می باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یک منبع موثق در سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که گزینه نهایی برای ریاست این سازمان هنوز قطعی نشده است وبعید است در این هفته نیز اتفاق خاصی بیفتد.

به گزارش صدای جنوب ازیاسوج؛این منبع آگاه به صدای جنوب گفت: اگرچه اخباری در فضای مجازی مبنی بر انتخاب ریاست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده اما این اخبار بیشتر توسط افراد خاص و با اهداف نامعلوم درفضای مجازی منتشر می شود .

این منبع ادامه داد: گزینه هایی برای ریاست سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح است اما همچنان گزینه های نهایی و دارای شانس بیشتر اقایان صداقت کیش ؛علی رضانژاد و منوچهرمحمدی می باشند.

وی که نمی خواست نامش فاش شود تاکیدکرد: باید تا مشخص شدن گزینه نهایی منتظر حل معادلات چند مجهولی در مسیر یاسوج تهران بود.

این بخشی از اخرین شنیده های خبرنگار پایگاه خبری صدای جنوب درزمینه انتخاب یکی از مهمترین ریاست سازمان های استان است.
متاسفانه هم در زمینه برگزاری آیین معارفه دکترگوهرکانی نوعی بی سلیقگی و بی برنامگی دراستانداری هویداست و هم باتوجه به قطعیت رفتن وی درماه های گذشته از جهادکشاورزی به استانداری کِش دادن انتخاب جانشین ایشان در سازمان جهادکشاورزی نیز نوعی سردرگمی را در میان تصمیم گیران دریاسوج و تهران نمایان می سازد.
اما در این آشفته بازار هر چندمدت شاهد انتخاب ویامعرفی گزینه هایی برای اداره این سازمان دراستان هستیم که شنیدن نام برخی
از انها به سبب عدم توانمندی و ناشناس بودن شان و همچنین معرفی انها بیشتر به جوک و شوخی نزدیک است تا واقعیت.

برهمین اساس روند این انتصاب که همچنان با اما و اگر همراه شده فرصتی رابرای برخی فراهم اورده تا ازاین بی سروسامانی در انتخاب گزینه قطعی هم از اب گل الود ماهی بگیرند و همچنین نامی برای خود مطرح کنند.

طنز تلخ ماجرا اینجاست که بعضی از این افراد که هر چقدر تلاش می کردند،در رسیدن به جایگاهی در سازمان با ناکامی مطلق مواجه می شدند و امروز بیش ازهرزمانی بعنوان گزینه های احتمالی سازمان هودرامطرح کرده اند.
برهمین اساس طولانی شدن روند انتخاب ریاست سازمان باعث شده، عده ای که تا هفته ها و ماه های قبل آرزوی داشتن یک پست کارشناس مسئولی را در سازمان داشتند و برای گرفتن پست کارشناس مسئول و اصافه شدن مبلغ ناچیز به حکم های کارگزینی، بسیاری از افراد را واسطه می کردند، این روزها از فضای تاخیری استفاده می کنند و توسط خود و تعداد محدود دوستان، فقط خود را به عنوان گزینه احتمالی و حتی قطعی ریاست سازمان جهادکشاورزی، در فضای مجازی معرفی می کنند.

برپایه گزارش های مستند؛برخی از کارشناسانی که ضعف و عدم توانمندی شان در مدیریت های ستادی و اجرایی سازمان، برکسی پوشیده نیست این روزها به واسطه نسبت های فامیلی خود با نمایندگان و یا فعالان سیاسی و روی اوردن به مسایل طایفه ای و جناحی نسبت به پیشنهاد خود به عنوان رییس سازمان، از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و نیستند.
اما در این میان گزینه های مورد وثوق و اصلی مانند اقایان محمدی، صداقت کیش و علی رضا نژاد در تاریکی تبلیغاتی به سر برده و در گمنامی بسر می برند تا کاندیدا های ساختگی با نام های اصلی یا مستعار؛ص_شفایی، س_حبیبی و ر- دانایی…… با استفاده از ضعف فضای رسانه ای وشرایط موجود برای خود نام و نشان و باصطلاح فرصت خدمت بیابند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت