پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1396 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 30003

تحقق وعده شهردار با بازگشایی و تعریض مسیر ورودی وخروجی سرفاریاب

صبح امروز کار تعریض مسیرهای رفت و برگشت شهر سرفاریاب در دو محور باغچه سادات و دهدشت آغاز شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اگر از سرفاریاب عبورکرده  باشید ، حتمادرورودی وخروجی شهر با ترافیک سنگینی  روبه رو شده ایدچراکه عرض جاده کم وهنوزبازگشایی نشده است.

براساس گزارش خبرنگار صدای جنوب از سرفاریاب؛حل این مشکل مدت هاست که در دستور کار شهرداری سرفاریاب وازدغدغه های شهرداربوده است وبالاخره طرحی از سوی شهرداری سرفاریاب تهیه و درشورا مطرح و به تصویب رسید.

به همین خاطر و در راستای اجرایی شدن این مصوبه صبح امروز کار تعریض مسیرهای رفت و برگشت این جاده آغاز شد.

شهردار سرفاریاب در خصوص اجرای این پروژه در گفتگو با خبرنگارصدای جنوب ، به بیان موضوعاتی از قبیل ضرورت اجرا ، کیفیت  و مدت زمان اجرای آن پرداخت.
سید حسین بامزر گفت : با توجه به اینکه جاده مرکزی شهر می باشد و همچنین مسیر ترددهای درون استانی بین شهرستان های کهگیلویه ، چرام ،خوزستان  بوده و حجم ترافیکی زیادی را تحمل می کند ، ضروری بود مسیرهای رفت و برگشت آن تعریض شوند.
وی افزود : عرض مسیر ورودی و خروجی ۶متربود و به منظور تعریض جاده به جهت سهولت و روانسازی تردد و همچنین امکان ایجاد محل پارک خودروها در طول جاده ، اقدام به اضافه نمودن۱۴ متر ازدوطرف به عرض جاده نمودیم که از امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

بامزرعنوان کرد : با تغییرات داده شده در دو طرف عرض جاده بیست مترهست که علاوه بر حل نمودن مشکلات تردد ، نمای زیبای شهری هم انجام می گیرد.
بامزر میزان اعتبار لازم برای پایان این پروژه را حدود۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : عملیات این پروژه که حدود یک کیلومتر طول دارد ، شامل ، خاکبرداری ، زیر سازی ،آسفالت ، جدول گذاری تک لب ،و روشنایی و زیباسازی فضای سبزوبلوار می باشد که تلاش داریم با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم درده فجر پروژه را افتتاح نماییم.
شهردارسرفاریاب  در پایان این گفتگو و در خصوص فلکه ورودی شهر گفت :فلکه ورودی شهرجای مناسبی نیست به همین خاطرتصمیم به تخریب وبازگشایی وهمچنین ایجادفلکه جدیدداریم که عملیات اجرای ان اغازشده است .
بامزردرپایان ازمردم خوب وفهیم شهرسرفاریاب نسبت به همکاریهای بعمل امده تشکرکرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت