پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1396 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 30025

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزشی بیماری های حاد تنفسی با محوریت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان+ تصاویر

علی جعفری گفت: کارگاه آموزشی بیماری های حاد تنفسی با محوریت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و با همکاری دامپزشکی چرام در این شهرستان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام، از برگزاری کارگاه آموزشی بیماری های حاد تنفسی با محوریت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و با همکاری دامپزشکی چرام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چرام؛ علی جعفری فر در این کارگاه به اهمیت عفونت حاد تنفسی، عوارض و علائم آن اشاره کرد.

وی در راستای ارائه آموزش های لازم در زمینه پیشگیری و مبازره با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و عامل بیماری آنفلونزا که دارای سه نوع A,B و C است، مطالبی را بیان کرد.

بر پایه این خبر؛ رئیس اداره دامپزشکی شهرستان و پزشک مرکز خدمات جامعه سلامت چرام نیز در این کارگاه در مورد راههای انتقال و اهمیت رعایت اصول بهداشت فردی جهت کنترل بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان آموزشهای لازم را ارائه دادند.

کارگاه آموزشی بیماری های حاد تنفسی با محوریت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و با حضور کارشناسان، مسئولین واحدها، کاردانان و مراقبین سلامت، بهورزان، مربیان بهداشت آموزش پرورش و سازمان محیط زیست در سالن اجتماعات شبکه بهداشت درمان این شهرستان برگزار گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت