پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1396 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 30171

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

طرح پایلوت لنده سبب محرومیت زدائی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و معیشتی مردم می شود

استاندار درزمینه طرح پایلوت لنده‌گفت:این طرح که به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح است و با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجرا می شود، سبب محرومیت زدائی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و معیشتی مردم منطقه خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده به عنوان طرحی پایلوت با مشارکت بنیاد علوی برای توسعه در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشت و درمان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا به یاری خداوند متعال وارد فاز اجراء شود.
علی محمد احمدی با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور و مدیر بنیاد علوی که در شهر لنده حضور داشتند، اظهار داشت: امروز در لنده پذیرای مسئولان بنیاد مستضعفان وهمچنین بنیاد علوی از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان کشور هستیم تا تفاهمنامه‌ طرح پایلوت اقتصادی لنده با بنیاد علوی امضاء شود.
استاندار تصریح کرد: طبق این تفاهمنامه قرار است، کاری شبیه به آن چه که بنیاد علوی در قلعه گنج کرمان برای توسعه آن منطقه انجام داده در لنده نیز انجام گیرد و این منطقه همانند قلعه گنج پایلوتی برای توسعه در کهگیلویه وبویراحمد شود.
احمدی افزود: این طرح که به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح است و با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجرا می شود، سبب محرومیت زدائی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و معیشتی مردم منطقه خواهد شد.
استاندار با تشکراز سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و مدیریت بنیاد علوی به منظور قرار گرفتن شهرستان لنده به عنوان پایلوت محرومیت زدائی و طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در این استان، افزود: همه توان و تلاشمان را به کار می بندیم تا این طرح با موفقیت اجراء و به سرانجام برسد و گامی برای رفع محرومیت، توسعه و رشد دیگر مناطق و کل استان باشد.
احمدی با اشاره به اینکه، محرومیت و مشکلات در مناطق مختلف این استان زیاد بوده و انتظار این است که بطور فراگیر عمل شود، اظهار داشت: از این فرصت استفاده می کنیم و همه توان، ظرفیت ها را بکار می بندیم و تمام فکر، اندیشه و دغدغه مان در استان این خواهد بود که با اراده و انگیزه پای کار برویم و این طرح را به کل استان تعمیم دهیم.
احمدی ابراز داشت: در شهرستان لنده علاوه بر اختصاص بودجه استانی، دستگاه های اجرائی استان با تمام توان بنیاد را برای پیشبرد تحقق این امر یاری می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت