پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1396 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 30198

در بازدید مسئولان از مهم ترین پروژه کهگیلویه مطرح شد؛

روند عملیات گازرسانی به چاروسا و دیشموک‌ مطلوب است

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات گازرسانی توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و از رودخانه مارون و رودخانه چاروسا عبور کرد و درصد پیشرفت آن بسیار قابل توجه است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار کهگیلویه، مدیرعامل گاز استان، بخشدار و مسولین چاروسا و شهر قلعه رئیسی از وضعیت گازرسانی داخل شبکه شهر قلعه رئیسی بازدید کردند.
به گزارش صدای جتوب علی پوزش در حاشیه بازدید از این طرح عنوان کرد: یکی از عمده مشکلاتی که در وضعیت گازرسانی دو منطقه چاروسا و دیشموک وجود داشت شبکه گذاری داخل شبکه شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک بود که شهر دیشموک در ماه گذشته به پایان رسید و عملیات شبکه گذاری در شهر قلعه رئیسی از هفته های گذشته آغاز شد.


فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: شهر قلعه رئیسی ۱۳کیلومتر شبکه گذاری دارد که ۳کیلومتر آن تاکنون انجام گرفته است که امیدواریم تا ماه آینده تکمیل شود.


عدل هاشمی هم در حاشیه بازدید از این طرح با ابراز رضایت از عملیات گازرسانی به دو منطقه چاروسا و دیشموک بیان کرد: عملیات گازرسانی به دو منطقه چاروسا و دیشموک با یک حرکت جهادی در حال انجام است.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عملیات گازرسانی توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و از رودخانه مارون و رودخانه چاروسا عبور کرده و درصد پیشرفت آن بسیار قابل توجه است.
وی افزود: با توجه به قولی که نسبت به افتتاح گازرسانی به قلعه رئیسی( جاورده) تا دهه فجر داشتیم همچنان امیدواریم این امر مهم محقق شود و تاکنون طبق برنامه زمان بندی شده پیش رفت ولی نیاز است مردم و مسولین چاروسا در جهت حل مشکلات و معارضات تلاش کنند.
هاشمی با بیان اینکه پیمانکار گازرسانی باید از نیروهای بومی منطقه در پروژه استفاده کند اضافه کرد: پیمانکار و اداره گاز استان باید به موضوع اشتغال و استفاده از نیروی بومی منطقه در این پروژه دقت نمایند.

برپایه گزارش صدای جتوب؛ باگازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک ضمن تحقق ارزوی تاریخی مردم این مناطق تمامی شهرهای استان دارای گازخانگی میشوند اما دراین بین نیازاست مردم بویژه مردم روستاهی  مسیر گازرسانی این پروژه همکاری همه جانبه ای نمایند تا وقفه ای  ایجاد نشود درغیراینصورت همچنان باید مردم درانتظار بمانند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت