پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 دی 1396 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 30266

بارش برف برخی مدارس کهگیلویه وبویراحمد راتعطیل کرد/ محورهای مواصلاتی استان لغزنده است

برخی از مدارس استان به علت بارش برف در نوبت صبح روز شنبه، ۳۰ دیماه تعطیل شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی برخی مدارس استان به علت بارش برف خبرداد.

به گزارش  صدای جنوب، «حمید محمدی زاده» اظهار داشت: برخی از مدارس استان به علت بارش برف در نوبت صبح روز شنبه، ۳۰ دیماه تعطیل شدند.

وی افزود: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، دوره تحصیلی ابتدایی در منطقه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در نوبت صبح روز شنبه، ۳۰ دیماه تعطیل است .

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدارس منطقه «دشتروم» از توابع شهرستان بویراحمد در نوبت صبح تعطیل هستند.

محمدی زاده تصریح کرد: مدارس منطقه «دشتک» و « سرحد» در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در نوبت صیح تعطیل شدند.

وی اضافه کرد: در صورت مساعد نبودن هوا و اختلال در تردد دانش آموزان با توجه به گزارش روسای مناطق آموزش و پرورش استان برای سایر مناطق تصمیم گرفته می شود و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

بر پایه این گزارش، از صبح امروز بارش باران و برف در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

***

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیزگفت: به دلیل بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد، محورهای مواصلاتی این استان اکنون لغزنده است.

سرهنگ ویسی پور افزود: بیشتر محورهای استان لغزنده است اما تمامی مسیرها باز است و تردد در جریان است.

وی اظهار داشت: ضروری است که رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند امکانات و وسایل مورد نیاز رانندگی در فصل زمستان را بهمراه داشته باشند.

این مسیول تاکید کرد: به دلیل لغزنده بودن محورها رانندگان با تمرکز کافی و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند و از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

ویسی پور تصریح کرد: به هم استانی ها و رانندگان توصیه می شود خودرو خود را به زنجیر چرخ و وسایل زمستانی مجهز کرده و با احتیاط بیشتری تردد کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت