پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 بهمن 1396 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 30443

فرماندار کهگیلویه خبر داد:

آغاز فعالیت اجرایی پروژه سیمان سپو

فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار مرکزی از پروژه اجرایی سیمان سپو کهگیلویه بازدید کردند.

پایگاه خبری صدای جتوب:

فرماندار کهگیلویه از آغاز فعالیت اجرایی پروژه سیمان سپو کهگیلویه خبر داد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه،  علی پوزش در حاشیه این دیدار گفت: پروژه سیمان سپو با ظرفیت اسمی ۱۲۰۰تن سیمان سفید پس از بهره برداری بزرگترین کارخانه سیمان سفید کشور می باشد.
پوزش اظهار داشت: با فعالیت اجرایی و بهره برداری از این پروژه تعداد ۲۸۰نفر به طور مستقیم و تعداد ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
علی پوزش میزان سرمایه گذاری طرح را ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ ۴۸ میلیون یورو ارزی برای خرید ماشین آلات کارخانه اختصاص خواهد داشت.
فرماندار کهگیلویه گفت: دراستانها و مناطق جنوب و جنوب غربی کشور تا فاصله ۶۰۰ کیلومتری شهر دهدشت کارخانه و یا پروژه سیمان سفید نداریم وبرای صادرات وتامین نیاز این مناطق رقیبی وجود ندارد.
پوزش یادآور شد : به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های بانکی واقتصادی وخروج سرمایه گذار خارجی ازفعالیت چند سالی کارمتوقف بود ، ولی با فراهم شدن شرایط مناسب با جدیت وپیگیری سرمایه گذار وجذب منابع سرمایه گذاری خارجی در مسیر اجرا قرار گرفت.
نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت : هم اکنون پیمانکار ساختمانی فعالیت خود را شروع نموده وپیمانکار دوم در حال انتقال امکانات خود به سایت و تجهیز کارگاه می باشند.
علی پوزش برنامه زمان بندی و بهره برداری این پروژه را مدت ۳۰ ماه عنوان کرد و گفت: طبق نظر کارشناسان خوشبختانه مواد معدنی شناخته شده این طرح از کیفیت منحصر به فردی در سطح کشور برخوردار می باشد و از نظر کمی صدها سال جوابگوی نیاز کارخانه می باشد
وی گفت: مهمترین هدف سرمایه گذار این طرح ،صادرات بخش عمده تولیدات به خارج از کشور می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت