پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1396 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 30564

استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از دو هزار اثر تاریخی و ۳۰۰ جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غرفه کهگیلویه و بویراحمد در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان و مسئولان مواجه شد.

به گزارش صدای جنوب معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی،با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان به کشور است، گفت: تلاش شد که ظرفیت‌های استان در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی به نمایش گذاشته شود.
الماس قبادی افزود: در روز نخست نمایشگاه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، معاون توسعه سازمان میراث فرهنگی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی، مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان و دیگر مسئولان کشوری از غرفه کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.
عضو کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران در هر پست و مقامی که هستند نیز از این نمایشگاه دیدن و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را در معرفی و جذب سرمایه‌گذار برای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری یاری کنند.
قبادی بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از سوم تا ششم بهمن‌ماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است که تلاش داریم در این فرصت ملی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی کنیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از دو هزار اثر تاریخی و ۳۰۰ جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت