پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1396 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 30593

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس جمهوری دیدار کرد

احمدی از دستور ویژه معاون اول رئیس جمهوری به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف برای حل مشکلات و برخی موانع فرا روی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

د‌ر اقدامی دیگر ودرجهت توسعه استان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس جمهوری دیدار کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه شب با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی دیدار و گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون ارائه کرد.

احمدی همچنین از دستور ویژه معاون اول رئیس جمهوری به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف برای حل مشکلات و برخی موانع فرا روی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خبر داد.

استاندار تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهوری در این دیدار همچنین با اشراف به برخی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در استان بر شکوفا شدن این داشته‌ها با محوریت و رویکرد اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید کرد.

تأمین و ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل، توسعه و ایمن سازی راه‌ها، اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی، افزایش میزان بهره‌مندی استان از اعتبارات ملی به‌ویژه از صندوق توسعه ملی و تأمین منابع لازم برای تسریع در روند اجرای برخی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی از جمله خواسته‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار خود با جهانگیری بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار تأکید کرد: شرایط لازم برای انجام سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در این استان فراهم است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت