پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1396 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 30771

در نشست صمیمی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه و برخی از مدیران صورت گرفت؛

مصوبات مهم در جهت خدمت رسانی به مردم «پاپره دیشموک»

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به دفتر ارتباطات مردمی خود در کهگیلویه ماموریت داد با هماهنگی برخی ادارات متولی و نهادهای خدماتی و حمایتی از نزدیک مشکلات و کمبودهای مردم روستا پاپره را بررسی و نسبت به رفع آن مشکلات اقدامات لازم را بعمل آورند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست صمیمی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه و برخی از مدیران شهرستانی با مردم خونگرم روستای پای پره از توابع بخش دیشموک برگزارشد.

برپایه گزارش صدای جنوب؛پس از انتشار خبر و کلیپی از فقر مردم روستای پای پره دیشموک و نبود امکاناتی از قبیل آب آشامیدنی ،راه روستایی و دیگر نیازمندی های اولیه زندگی ، برخی از مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی نسبت به موضوع واکنش نشان داده و خواهان رسیدگی مسئولان شدند .

در همین راستا نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به دفتر ارتباطات مردمی خود در کهگیلویه ماموریت داد با هماهنگی برخی ادارات متولی و نهادهای خدماتی و حمایتی از نزدیک مشکلات و کمبودهای مردم روستا را بررسی و نسبت به رفع آن مشکلات اقدامات لازم را بعمل آورند .

به همین منظور در تاریخ ۹۶/۱۱/۸ دفتر ارتباطات مردمی و مدیران ادارات آبفای روستایی ، بنیاد مسکن ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ،معاونت اداره راه ، بینا عضو شورای شهر دیشموک و تعدادی از کارشناسان ادارات مربوطه با استقبال گرم و ایلیاتی مردم خونگرم، وارد روستای پای پره شده و به حضور زنان و مردان روستا جلسه مشترکی ترتیب دادند .

پس از استماع حرفهای اهالی تصمیمات زیر در جهت خدمت رسانی به مردم مصوب شد .

 

۱- آب شرب که پس از عدم همکاری مردم در خصوص خرید کنتور و وصل انشعاب ، قطع شده با سفارش نماینده مردم قبلا وصل شده بود .

همچنین مقرر شد پس از تشکیل پرونده انشعاب توسط اهالی ، هزینه انشعاب رایگان بوده و لوله ، اتصالات و کنتور آب با هماهنگی نماینده مردم ، کمیته امداد و خیرین نیز برای مردم تامین میگردد .

 

۲- اداره راه شهرستان با همکاری بخشداری بازگشایی و یا بازسازی راه روستا را سریعا مطالعه و کارشناسی نموده و نتیجه را جهت تلاش و پیگیری ایجاد راه و هماهنگی درتامین ماشین آلات لازم توسط نماینده مردم در مجلس ارائه نمایند .

 

۳- بنیاد مسکن شهرستان متعدد شد که به متقاضیان ساخت مسکن تسهیلات ویژه و خارج از نوبت ارائه نماید

 

سعادت پیشه مسئول دفتر نماینده گفت ؛ مهندس هاشمی پور به دلیل وجود جلسات علنی مجلس فرصت حضور در این دیدار را نداشتند و اما بنابر دغدغه و توجه ویژه ای که نسبت به رفع مشکلات مردم خصوصا روستا نشینان دارند این جلسه و دیدار را تاکید نموده و ترتیب دادند و در همین رابطه از همکاری مدیران ادارات ، بخشدار دیشموک و استقبال مردم صمیمانه تشکر می کنم .

 

بخشدار دیشموک ضمن تشکر فراوان از نماینده مردم اظهار داشت ؛ در دو سال گذشته خدمات بسیار زیادی به مردم منطقه ارائه شده و از همراهی مدیران ، تلاش و همکاری دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم سپاسگزارم .

در پایان این دیدار صمیمی سبد غذایی که توسط دفتر نماینده و کمیته امداد حضرت امام(ره) تدارک دیده شده بود به اهالی روستا اهداء گردید .

منبع: دفترنماینده کهگیلویه درمجلس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت