پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 30797

همه سخنان «محنایی» در مراسم تودیع؛

قدردانی از بهرام تاجگردون و توصیه به گوهرکانی تا بیان شیرین ترین وتلخ ترین خاطرات ۷/۵ سال مسئولیت

معاون سابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از میراحمدی تقوی از روحانیون برجسته استان و همچنین نمایندگان ادوار مختلف کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راس نمایندگان ادوار مجلس از بهرام تاجگردون قدردانی می‌کنم و امیدوارم هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مجید محنائی در آخرین سخنرانی خود به عنوان معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اینکه به عنوان یک روستازاده و فردی کوچک توانستم به استانم خدمت کنم خوشحالم.

معاون سابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از خواهر، پدر، مادر و همسرم به خاطر حمایت‌ها تشکر می‌کنم، افزود: والدین، همسر و فرزندانم زمینه خدمت را برایم فراهم کردند، سال ۶۷ به عنوان سرباز وارد جهاد کشاورزی کهگیلویه شدم و حضورم به عنوان معاون جهاد کشاورزی کهگیلویه زمینه را برای ارتقاء در جهاد کشاورزی گچساران فراهم کرد و در آنجا مشغول به خدمت شدم.

محنائی عنوان کرد: در طول دوران خدمتم با آقایان اولیاء، زحمت‌کش، شورانگیز، دوستی، حسینی، خادمی و در آخر هم علی‌محمد احمدی کار کردم. وی از حمایت‌های ائمه جمعه و جماعت در راس آیت‌الله حسینی امام جمعه یاسوج و همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان تقدیر و تشکر کرد.

معاون سابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از میراحمدی تقوی از روحانیون برجسته استان و همچنین نمایندگان ادوار مختلف کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راس نمایندگان ادوار مجلس از بهرام تاجگردون قدردانی می‌کنم و امیدوارم هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورد.

وی یادی از مرحوم محمودیان و مرحوم نبی‌زاده نمایندگان فقید دهدشت و گچساران کرد و افزود: از همه کسانی که در این مدت با آنها کار کردم و از بانک‌ها که در کارگروه تسهیل زحمت زیادی کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم همه حلالم کنند.

محنائی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات خود در چند سال اخیر پرداخت و گفت: گزارش که ارائه می‌دهم اقدامات من نیست بلکه خدمات نظام است.وی عنوان کرد: در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، نظری گفت: معاون سیاسی معاون اول استاندار است اما باید بگویم برنامه‌های حوزه اقتصادی گسترده‌تر است و فعالیت‌های حوزه سیاسی هم در راستای پیش‌برد حوزه اقتصادی است.

وی حوزه اقتصادی را بسیار وسیع دانست و افزود: در مدت چهار سال اخیر با بیش از ۹۰ هلدینگ رایزنی کردیم که نتیجه آنها پایلوت شدن لنده برای خروج از محرومیت است که امیدوارم با مشارکت بنیاد مستضعفان به سرانجام برسد.

معاون سابق اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راه‌اندازی سه کارخانه بزرگ سیمان مارگون، آجر دهدشت و روغن گچساران دیگر اقدام مهمی است که در این مدت محقق شد که اقدامات صورت گرفته ۲٫۵ برابر تشکیل استان از ابتدا تاکنون بوده است.

وی با اشاره به احیاء ۵۰ واحد راکد در کارگروه‌های تسهیل گفت: ۶ تفاهم‌نامه اقتصادی به ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منعقد شده و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم متعهد به ایجاد ۵ درصد اشتغال در استان شد.

محنائی گفت: راه‌اندازی کلینیک و تور اقتصادی، تهیه و تدوین سند گیاهان دارویی و کاهش نرخ بیکاری و ارتقا جایگاه استان به رتبه ۲۰ کشور دیگر اقداماتی است که صورت گرفت و باید گام محکمی برای حفظ این دستاوردها برداشته شود .

وی با اشاره به کسب رتبه برتر شورای اقامه نماز استانداری عنوان کرد:در شاخص توسعه فناوری از رتبه ۲۲ به ۱۵ رسیدیم، ضمن اینکه تعداد دستگاه‌های متصل به شبکه دولت از ۵۰ دستگاه به ۲۳۱ نقطه و دستگاه افزایش یافت و خدمات از ۶ مورد به ۱۹ مورد و ۱۲۴ دستگاه رسید.

وی به خاطرات تلخ و شیرین چند سال خدمت خود اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان که سردار بوعلی به من گفت سنگ تمام گذاشتی و اهدای انگشتر مقام معظم رهبری در اجلاسیه نماز خاطرات شیرین من بود و اینکه نمی‌توانستم برای مردمی که به من مراجعه می‌کردند کاری انجام دهم از خاطرات تلخ من بود.

وی در پایان با بیان اینکه در مدت چهار سال اخیر پدر، مادر، خواهر، خواهرزاده و نوه‌ام را از دست دادم، گفت: مصیبت سخت است و اگر همدلی و همدردی مردم با من نبود تحمل این مصیبت‌ها برایم آسان نبود.

وی در بخش پایانی سخنان خود چند توصیه داشت، نخست اینکه مجموعه استان علی‌محمد احمدی را مورد حمایت قرار دهند، دوم اینکه مسؤولان فرزندان این استان را برای تصدی پست‌های کشوری مورد حمایت قرار دهند، سوم ترویج فرهنگ کار غیردولتی، کاهش تخریب‌ها و در آخر پیگیری اتاق فکری که تشکیل شد و اما به صورت دائمی نبود و پیگیری کمک‌های فنی و اعتباری توسط معاون جدید اقتصادی آخرین پیشنهادات معاون سابق امور اقتصادی استاندار بود.

وی در پایان سخنان خود را با اشعاری از میر سید علی همدانی به پایان رساند.

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/ هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی/ هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی‌خار باد
در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار/ هر که ما را رنجه دارد، راحتش بسیار باد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت