پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1396 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 30875

ترافیک‌برنامه های فرهنگی در اسفندماه ۹۶؛

کاظمی جو:فیلمسازان ۶ استان در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه آثار خود را نمایش می دهند/ جشنواره منطقه ای شعر ققنوس ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود

ایرج کاظمی جو اظهارداشت:جشنواره با حضور استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال وبختیاری، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان در بخش‌های آزاد و گویشی با موضوع ادبیات مقاومت برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست خبری مدیراداره فرهنگ‌وارشاداسلامی کهگیلویه به مناسبت دهه مبارک‌فجر برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛سید ایرج کاظمی‌جو  اظهار داشت: این انقلاب حاصل فداکاری خون هزاران شهید است و ما باید در راستای اهداف آن‌ها، خدمت‌گذار خوبی برای  نظام اسلامی باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های این اداره پرداخت و از جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه به عنوان یکی از این برنامه‌ها یاد و تصریح کرد: این جشنواره با موضوع آسیب‌های اجتماعی «اعتیاد» به مدت سه روز، روزهای نهم، دهم و یازدهم اسفندماه با حضور ۶ استان به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ فیلم از  ۶ استان خوزستان کهگیلویه وبویراحمد اصفهان فارس بوشهروچهارمحال وبختیاری  به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: تاکنون استان‌های فارس و بوشهر بیشترین فیلم‌ها را به دبیرخانه ارسال نموده‌اند.

کاظمی‌جو خاطرنشان کرد: مهلت ارسال فیلم به جشنواره تا ۱۷ بهمن تمدید شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: سعی بر این است که این فیلم‌ها دربرخی از روستاهای شهرستان نیز اکران عمومی شوند.

وی از جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس به عنوان دیگر برنامه‌های اداره ارشاد کهگیلویه نام برد و افزود: این جشنواره با حضور استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال وبختیاری، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان در بخش‌های آزاد و گویشی با موضوع ادبیات مقاومت برگزار خواهد شد.

کاظمی‌جو با بیان اینکه این جشنواره در تاریخ ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۱۵ اسفند دانست و عنوان کرد: هر شاعر می‌تواند حداقل دو اثر به صورت تایپ شده و با مشخصات شناسنامه‌ای ارسال نماید و آثار ارسالی برگزیده سایر جشنواره‌ها نباشند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس استان کهگیلویه وبویراحمد-خیابان مذکور پارسی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و یا هم به آدرس الکترونیکی qoqnoos.kohgilouyeh2@gmail.cim ارسال نمایند.

کاظمی‌جو جشنواره استانی تئاتر خیابانی با موضوع قرآنی، جشنواره استانی قرآن و عترت و مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری جشنواره استانی تئاتر خیابانی را اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه با استفاده از هنر نمایش عنوان و با بیان اینکه حضور در این جشنواره بلامانع می‌باشد، گفت: در صورت پذیرفته‌شدن در این جشنواره توسط هیأت بازبین از تاریخ ۹۶/۱۲/۱ لغایت ۹۶/۱۲/۷ اجرای عمومی در شهرستان‌های تعیین‌شده توسط دبیرخانه جشنواره الزامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بخش‌های جشنواره استانی قرآن و عترت را شامل رشته‌های قرائت، ترتیل ویژه برادران و حفظ عنوان و با بیان اینکه شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای کلیه دواطلبان زن و مرد محدودیت سنی ندارد، بیان کرد: هر دوطلب از میان رشته‌های آزمون مجاز به انتخاب یک رشته است.

کاظمی‌جو با بیان اینکه متقاضیان جهت ثبت نام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود مراجعه نمایند، زمان برگزاری این جشنواره را ۳۰ /۱۱/ ۹۶ عنوان و افزود: هر شهرستان نفرات اول برگزیده اول هر رشته را تا تاریخ ۹۶/۱۱/۱۴ به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه معرفی نماید.

وی مکان برگزاری این جشنواره را دهدشت- کوی آزادگان- کوچه شهید پالار- مجمتع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد.

کاظمی‌جو در ادامه سخنان خود تاریخ برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت را ۲۶ بهمن ماه عنوان و اظهار داشت: برای شرکت در این مسابقه و دریافت کتاب نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۹۰۹۳۳۰۸۳۸ پیامک شود.

وی خاطرنشان کرد: تحویل کتاب و مکان برگزاری آزمون از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت