پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1396 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 30884

نامه نماینده کهگیلویه به استاندار در زمینه علت تعلل نیروهای خدمت رسان و امدادی در حادثه آتش سوزی روستای کوه پنبه بخش چاروسا

شایسته است به یمن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، انجام بیشترین کمک های ممکن به حادثه دیدگان را در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم را مبذول دارید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردارعدل هاشمی پوردرنامه ای به استاندارکهگیلویه وبویراحمد خواستار بررسی علت حادثه و علت تعلل نیروهای خدمت رسان و امدادی درحادثه  روستای کوه پنبه بخش چاروسا شد.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد

سلام علیکم

فرارسیدن ایام الله دهه پرفروغ و مبارک فجر را تبریک عرض نموده و هرچه باشکوهتر برگزار نمودن آن، مورد انتظار و وظیفه همه ماست.
همچنانکه مستحضرید خانوارهای دامدارانی از روستای کوه پنبه بخش چاروسا دچار حریق شده و متاسفانه ساختمان ها، دام و حیوانات اهلی، آذوقه و تمامی دارایی های آنان در آتش سوخت و از بین رفت.
با ابراز تاسف و تاثر فراوان از بابت حادثه بوجود آمده، تقاضا دارم در کمترین زمان ممکن علت حادثه و علت تعلل نیروهای خدمت رسان و امدادی را بررسی نموده و مراحل قانونی را انجام دهید.
شایسته است به یمن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، انجام بیشترین کمک های ممکن به حادثه دیدگان را در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم را مبذول دارید.
اینجانب نیز در این راستا آماده هرگونه همکاری و همراهی هستم.
خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب از جانب همه مسئولان را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

خادم مردم در خانه ملت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت