پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1396 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 30888

با حضور استاندار و در اولین روز از دهه فجر؛

رژه موتوری از فلکه فرودگاه گچساران تا گلزار شهدا برگزار شد

استاندار، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان با آرمان های شهیدان سرافراز، امام شهیدان و ادای احترام به ارواح مقدس همه آنان و تجدید پیمان و عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بیان کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و مسئولین شهرستانی و اقشار مردمی در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای گچساران یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و امام شهیدان را گرامی داشت و با قرائت فاتحه و گل افشانی به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند.
به گزارش صدای جنوب؛علی محمد احمدی در این آیین اظهار داشت: انتخاب شهادت به عنوان راه پیروزی برای مردم آگاه و متحد ایران اسلامی از مهمترین اصول انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

استاندار، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان با آرمان های شهیدان سرافراز، امام شهیدان و ادای احترام به ارواح مقدس همه آنان و تجدید پیمان و عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بیان کرد.

وی با بیان اینکه، عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران راهی است که امام خمینی(ره) ترسیم کرد، افزود: واقعیت این است که مسیر تحول انقلاب از خرداد ۴۲ آغاز و تا ۲۲ بهمن ۵۷ که پیروزی انقلاب میسر شد، فرازهای بزرگی در مسیر انقلاب وجود داشت.

استاندار تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و دهه اخیر که تحریم های نظام سلطه بر کشور تحمیل شد، جزئی از این مسیر است.

احمدی ابراز داشت: راهی را که امام خمینی(ره) ترسیم کردند راه عزت و سربلندی ملت ایران و آزادیخواهان جهان بود و ابرقدرت ها تحمل نخواهند کرد که ملتی روی پای خود بایستد تا استقلال و مردم سالاری دینی در آن دنبال شود.

وی با بیان اینکه، در دوران سازندگی کشور به سمت شکوفائی، پیشرفت همه جانبه و نبوغ علمی حرکت کرد، افزود: امروز نظام سلطه تحمل توانمندی ملت ما را ندارد و با اینکه موشک و سلاح های توانمندتری نسبت به سلاح های ما دارند اما تلاش آنها براین است که حرکت انقلاب را متوقف و سرعت پیشرفت ملت را کند نمایند.

استاندار عنوان کرد: مسیری که امام در مقابل ملت قرار داد و رهبری نیز برآن تاکید دارند و ملت در راستای آن گام بر می دارد، مسیر عزت، سربلندی ، پیشرفت و استقلال کشور است.

احمدی گفت: کشور در حوزه های مختلف در مقایسه با گذشته پیشرفت های چشم گیری در آن رخ داده است و اما در نیمه راه قرار داریم و این پایان راه نیست و ظرفیت های ما ایجاب می کند تا جایگاه خود را در منطقه به جایگاه واقعی وحقیقی برسانیم.

وی عنوان کرد: در این مسیر دشواری های فراوانی وجود دارد و باید راه را با اهتمام کامل طی کنیم و دولت و نظام تلاش لازم را انجام خواهند داد و یاری و همکاری مردم در دستیابی به اهداف هم لازم است.

استاندار تصریح کرد: دولت برای تکمیل پروژه ها، بهبود فضای کسب و کار، تحقق اشتغال و توسعه خدمات در زمینه های مختلف مسئولین را مورد تاکید قرارداده و همه تلاش ها نیز بکار گرفته شده تا این اهداف بلند تحقق یابند.

همچنین به مناست ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) از پاریس به میهن، رژه موتوری از فلکه فرودگاه گچساران تا گلزار شهدا برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت