پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1396 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 31100

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

آماده شدن‌۳۷۰ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی برای افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر

استاندار بیان‌ کرد: از مجموع ۳۷۰ پروژه و طرح، تعداد ۱۵۲ طرح نیز با اعتباری افزون بر ۸۵۶ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال اقتصادی است که از این تعداد ۱۴۶ مورد با اعتبار ۶۹۸ میلیارد ریال افتتاح و شش طرح با ۸۵۷ میلیارد ریال کلنگ زنی می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۷۰ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و۶۴۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در استان آماده برای افتتاح و کلنگ زنی شده است.

به گزارش صدای جنوب؛علی محمد احمدی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا، افزود: از این تعداد ۲۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر یکهزار و ۷۸۴ میلیارد ریال عمرانی است که ۱۶۶ مورد با اعتبار یکهزار و ۸۵ میلیارد ریال افتتاحی و ۳۴ پروژه با اعتبار ۶۹۹میلیارد ریال کنگ زنی است.

استاندار تصریح کرد: از مجموع ۳۷۰ پروژه و طرح، تعداد ۱۵۲ طرح نیز با اعتباری افزون بر ۸۵۶ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال اقتصادی است که از این تعداد ۱۴۶ مورد با اعتبار ۶۹۸ میلیارد ریال افتتاح و شش طرح با ۸۵۷ میلیارد ریال کلنگ زنی می باشد.

احمدی اظهار داشت: طرح های اقتصادی ۷۲۵ نفراشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه، طرح ها و پروژه ها در بخش های مختلف زیرساخت راه، انرژی و عمران شهری و روستائی، بهداشت و درمان، صنعت، معدن، کشاورزی، فرهنگی و خدمات می باشند، افزود: این طرح ها و پروژه ها مربوط به همه شهرستان های استان است.

استانداربا اشاره به اینکه، رویکرد افتتاح طرح ها و پروژه های در دست اجرا و به سامان رساندن آنهاست تا مردم از خدمات و ره آورد آنها استفاده کنند، افزود: قصد نداریم پروژه جدید آغاز کنیم، مگر بسیار ضروری و در شورای برنامه ریزی مصوب و تامین اعتبار شده باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت