پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1396 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 31111

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خبر داد؛

تحولی عظیم در صنعت برق کهگیلویه با راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی دهدشت+سند

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ اظهارداشت:با راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی دهدشت تحولی عظیم در صنعت برق کهگیلویه صورت می گیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی پور گفت: با تلاش های فراوان موفق به اخذ مجوز تأسیس و راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان کهگیلویه شدیم.

به گزارش صدای جنوب؛نماینده مردم کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی؛ضمن تشکر از زحمات همه مسئولان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های تیمی و منسجم زمینه نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی فراهم شده و بزودی این پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: از زحمات استاندار سابق و فعلی، منابع طبیعی، عشایر خیرآباد و پادوک، بویژه تلاش های گسترده دکتر پوزش فرماندار کهگیلویه سپاسگزاری می کنم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس عنوان کرد: همزمان با تلاش های گسترده ای که در بحث راه اندازی پتروشیمی دهدشت و سیمان سپوی کهگیلویه انجام می دادیم تامین برق آن یکی از دغدغه ها و محور فعالیت های ما بود، که خوشبختانه با ایجاد این نیروگاه دغدغه تامین نیروی برق رفع خواهد شد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: در شرایط فعلی یکی از نگرانی ها و دغدغه های مردم، افت ولتاژ و نوسانات برق خصوصا در فصل های گرم سال بوده که این نقیصه نیز با تولید برق در شبکه سراسری مرتفع میگردد.

هاشمی پور با تشکر صمیمانه از حسن نیت مدیر عامل شرکت انرژی آفتاب سیوان اظهار داشت: این نیروگاه با مشارکت و تصدی شرکت انرژی آفتاب سیوان و بخش خصوصی، شرکت های داخلی و خارجی راه اندازی خواهد شد و خوشبختانه قرارداد خرید برق از سوی شرکت توانیر با سرمایه گذار نیز منعقد شده است.

نماینده مردم در پایان گفت: در آستانه جشن پیروزی انقلاب ( ۲۱ بهمن ماه جاری ) با حضور دکتر حسنوند رئیس کمیسیون انرژی و مسئولان استانی و شهرستانی عملیات تجهیز کارگاه و کلنگ زنی نیروگاه در منطقه پادوک کهگیلویه انجام میشود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت