پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1396 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 31507

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا برای همیشه بساط دشمن را در کشور جمع کردند

اگر با وحدت پشت سر ولایت باشیم دشمن جرأت تعرض به نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داشت، چون می‌داند آزموده را آزمودن خطاست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز ویژه برنامه پاسداشت شهید انقلاب روحانی «شهید سیدعلی نورالدینی» پیشگام مبارزه با رژیم پهلوی، با حضور مردم و  مسئولان شهرستان کهگیلویه در فرهنگسرای ارشاد  برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: نوری که این انقلاب بر کشور تابید باطل را برای همیشه جمع کرد و تشعشعات آن در کشورهای عربی و اسلامی نمایان است.

جهانگیر انصاری با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی دشمن هنوز دست از دشمنی خود با ایران اسلامی بر نداشته است، گفت: ما با دشمن کاری نداریم، فقط می‌گوییم زیر بار حرف زور نمی‌رویم و ظالم را قبول نداریم.

وی خواستار استمرار راه شهدا از همه مسوولان شد و با بیان اینکه شهید نورالدینی برای دفاع از ارزش‌ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، گفت: این انقلاب مفت به دست نیامده بلکه با خون دل و جان دادن شهدایی که شرافتمدانه به تأسی از ابااعبدالله‌الحسین(ع) مقابل دشمن ایستادند و یک وجب این خاک را به دشمن ندادند، به دست آمد.

انصاری جنگ هشت ساله را استمرار واقعه عاشورا دانست و با بیان اینکه دشمن در سناریوهای مختلف خود مقابل این نظام کمر همت بسته و دست از دشمنی خود برنمی‌دارد، عنوان کرد: شهدای ما برای همیشه بساط دشمن را در کشور جمع کردند و باطل برای همیشه بر این کشور رخت بر بست.

این مسوول عزت ایران اسلامی را یادآور شد و با بیان اینکه خون شهدا به این کشور عزت بخشید، افزود: نیروهای ایران اسلامی افسران آمریکا در خلیج فارس و سربازان انگلیسی در دامنه اروند را به اسارت درآوردند و همه اینها مرهون خون پاک شهدا است.

انصاری از ایران اسلامی به عنوان ابر قدرتمندترین کشور یاد و تصریح کرد: امروزه کشورهای ابر قدرت پشت میز مذاکره می‌نشینند و هر روز علیه ایران اسلامی قطعنامه‌ای صادر می‌کنند که این نشان از صلابت نظام جمهوری اسلامی را می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن در اوج اضمحلال است و هر روز شاهد شکست استکبار جهانی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اوایل جنگ به سختی مهمات به دست می‌آوردیم، گفت: امروزه ما جزو کشورهای ابرقدرت موشکی دنیا هستیم و از نظر علم و تکنولوژی در اوج می باشیم.

انصاری خواستار دفاع از ارزش‌ها فارغ از هر گونه جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی شد و بیان کرد: همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم و در میدان دشمن بازی نکنیم.

وی از فضای مجازی به عنوان جنگ نرم تمام عیار برای ساقط نمودن جمهوری اسلامی یاد و تصریح کرد: دشمن شبانه‌روز در حال تلاش برای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب است و باید انقلابیون دوباره به میدان بیایند و از دشمن مجازی غافل نباشند.

این مسوول خواستار وحدت همه مسوولان شد و اظهار داشت: اگر با وحدت پشت سر ولایت باشیم دشمن جرأت تعرض به نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داشت، چون می‌داند آزموده را آزمودن خطاست.

انصاری با بیان اینکه همه تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کردیم، گفت: ما در اوج تحریم افتخار آفریدیم و به همه مراحل چرخه سوخت دست یافتیم و دشمن از توانمندی‌های ایران اسلامی به خوبی آگاه است.

وی عنوان کرد: دشمن هیچ‌گاه چشم طمع به نظام جمهوری اسلامی نداشته باشد وگرنه در آتش خشم نیروهای مسلح خواهد سوخت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت