پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 31582

وزیر نفت:

پتروشیمی دهدشت نیازمند ۴۰۰ میلیون دلار اعتبار است

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا خرداد ماه سال آینده کار به صورت EPC به پیمانکار صورت می‌گیرد و عملیات ساختمان‌های صنعتی شروع خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهر امروز وزیر نفت در دومین سفر خود به کهگیلویه به همراه استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده کهگیلویه و نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای عملیات پتروشیمی دهدشت بازدید نمودند.

بیژن زنگنه در بدو ورود به جلسه  از مدیرعامل پتروشیمی دهدشت روند عملیات اجرایی در این ۹ ماه گذشته را خواستار شد.

زنگنه ضمن ابراز رضایت از اجرای عملیات پتروشیمی دهدشت اظهار داشت: این پروژه نیازمند ۴۰۰ میلیون دلار اعتبارمی‌باشد.

وزیر نفت با بیان اینکه در کمک به پتروشیمی دهدشت تمام تلاش را به کار خواهم گرفت، ادامه داد: تأمین اعتبار این پتروشیمی از طریق صندوق توسعه ملی و فاینانس تأمین خواهد شد.
وی از نژادسلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواست تا مشکلات این پروژه راهمواره رصد ودر جهت تامین مالی ان طبق اولویت رایزنی نماید.
در ادامه عدل هاشمی‌پور هدف از این بازدید را زمان‌بندی فشرده برای بهره‌برداری این پتروشیمی عنوان کرد و افزود: طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده، زمانبندی به صورت ماهیانه کنترل خواهد شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا خرداد ماه سال آینده کار به صورت EPC به پیمانکار صورت می‌گیرد و عملیات ساختمان‌های صنعتی شروع خواهد شد.

وی زمان بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت را پایان سال ۹۹ عنوان و خاطرنشان کرد: بعد از بهره‌برداری پتروشیمی، به واحدهای پایین دست خواهیم پرداخت که اشتغال‌زایی زیادی برای منطقه به همراه خواهد داشت.
برپایه گزارش صدای جنوب ؛ برخورد ناشایست عوامل مختلف پتروشیمی با خبرنگاران همانند سفر قبلی تکرار شد و انها هم در ورود خبرنگاران و هم در جلسه مشکلات زیادی برای خبرنگاران بوجود اوردند.

برپایه همین‌گزارش دربخشی از توضیحات مدیرعامل پتروشیمی دهدشت روند کندی کار به دلیل شرایط جوی وبارش باران اعلام شد که زنگنه وزیر نفت خطاب به وی گفت: باران کجابود و کاشکی باران‌میامد.
هجوم مردم عادی وتجمع انها در درب ورودی پتروشیمی تامحل برگزاری جلسه تعجب اوربود بطوریکه برخی ازاین افراد بصورت سفارشی در جلسه نیز حضورداشتند.

تصاویر///

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت