پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1396 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 31672

رئیس جمعیت هلال احمر:

طرح دادرس در ۱۸ واحد آموزشی کهگیلویه برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: با هدف توسعه و ترویج مهارت‌های خود امدادی مرحله شهرستانی طرح دادرس در ۱۸ واحد آموزشی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید عادل رهبریان  اظهار داشت: در این المپیاد در شهرستان کهگیلویه تعداد ۳۷۵ دانش‌آموز در قالب ۱۸ مدرسه شامل ۹ تیم دختران و ۹ تیم پسران شرکت کردند که بعد از رقابت با یکدیگر دو تیم به مرحله استانی راه یافتند.

به‌گزارش صدای جنوب به نقل از فارس؛رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه عنوان کرد: از مجموع تیم‌های شرکت کرده در مرحله شهرستانی، دو تیم دبیرستان پسرانه نمونه جوادیه و دبیرستان دخترانه فروغ حائز بالاترین امتیاز شدند که این دو تیم به مرحله استانی المپیاد راه یافتند.

برپایه همین گزارش؛ طرح دادرس در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در ۱۸ واحد آموزشی دوره اول متوسطه با هدف توسعه و ترویج مهارت‌های خود امدادی در شهرستان کهگیلویه اجرا شد و در این برنامه دانش‌آموزان با قرارگیری در تیم های امدادی ۱۴ نفره با موضوعاتی از قبیل پناه‌گیری و خروج ایمن-ارزیابی و کنترل علائم حیاتی- احیای قلبی و ریوی- حمل مصدوم-اطفاء حریق-شکستگی و آتل بندی – خونریزی و پانسمان، بانداژ- شکستگی، آتل بندی و اسکان اضطراری آشنا و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

مرحله استانی این المپیاد در اوایل سال ۹۷ برگزار و تیم های برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت