پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 31684

امام جمعه لنده:

اجازه ندهیم برخی شادی‌های غیر ضروری شب ۲۲ بهمن را تلخ کند

امام جمعه لنده ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: درست است که شب ۲۲ بهمن برای ملت ایران خاطره‌انگیز خواهد بود ولی باید اجازه ندهیم برخی شادی‌های غیر ضروری این شب را برای ما تلخ کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوایی الهی و توصیه به توجه به خداوند متعال و دل دادن به فضل الهی گفت: اگر به یاد خدا باشیم و خود را در معرض خداوند ببینیم برکات و رحمت الهی نصیب ما خواهد شد.

به گزارش صدای جنوب؛ امام جمعه لنده  در ادامه با اشاره به ۲۲بهمن افزود: این روز سالروز پیروزی انقلابی است که با همه انقلاب‌هایی که در عرصه جهانی اتفاق افتاده متفاوت بوده و تا به امروز توانسته اقتدار خود را حفظ کند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: علیرغم همه کارشکنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران توانسته اقتدار خود را در عرصه داخلی و بین‌المللی افزایش دهد و همین امر باعث ترس و هراس دشمنان شده که خود آنها نیز به این امر اذعان دارند.

محمودی اصل یادآور شد: همه انقلاب‌هایی که تا به امروز شکل گرفته‌اند به دنبال عدالت و آزادی بودند و شخصیتهای برجسته‌ای نیز آن را رهبری می‌کنند ولی وجه تمایز آنها با انقلاب اسلامی الهی‌بودن این انقلاب بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تحقق وعده‌های دنیوی و شخصی، وسوسه دیکتاتوری را در این انقلاب‌ها تقویت کرده و جایگاهی در این عرصه‌ها خالی مانده که در انقلاب اسلامی از آن به ولایت فقیه یاد شده و در امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری متجلی شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده ادامه داد: یکی از نکاتی که در سایر انقلاب‌ها مورد توجه قرار نگرفته فاصله اقشار مختلف مردم با حاکمیت بوده که در انقلاب اسلامی وقتی به زندگی و سلوک و ساده‌زیستی رهبران نگاه می‌شود می بینیم که دشمنان از این همه ساده‌زیستی و همرنگی با ملت متحیر مانده اند.

محمودی‌اصل به تلاش دشمنان برای تخریب چهره و دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی اشاره و یادآور شد: دلیل ماندگاری انقلاب معنویت همراه با سیاست و بالعکس بوده که با محور قرار دادن مردم در عرصه‌های مختلف و پیوند و عهد ناگسستنی آنها با ولایت فقیه توانسته از فراز و فرود‌های مسیر انقلاب به سلامت عبور و راه و آینده روشنی را برای انقلاب و نظام ترسیم کند.

وی افزود: در طول چهار دهه گذشته باید به فواصل زمانی مختلف آسیب‌شناسی انقلاب انجام می‌شد و این امر باید در آینده نیز مورد توجه قرار گیرد تا بین اجزاء انقلاب فاصله‌ای انداخته نشود.

محمودی‌اصل به لزوم حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و گفت: ملت ایران با توجه به تعهد و ارادت خاص خود به امام و رهبری و شهدا و آرمان‌های نظام و انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از گذشته حضور خواهد یافت و سیلی محکمی بر استکبار خواهد زد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد در سایه خدمت دولت و برکات نظام افزود: افتتاح ده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و بیان موضع عزت مندانه ریاست محترم جمهور نشان از جایگاه و اقتدار نظام در عرصه داخلی و خارجی دارد.

امام جمعه لنده به لزوم حمایت از عرصه دفاعی خاطر نشان کر: ما ملت ایران اجازه دخالت و فضولی به هیچ کس در توان دفاعی را نخواهیم داد و همه توطئههایی که آمریکا و هم‌پیمانانش برای الحاق به برجام و توقف توان دفاعی و موشکی را دارند در نطفه خفه خواهیم کرد.

محمودی‌اصل به روز حفاظت اطلاعات در سپاه اشاره و گفت: تلاش این نهاد مقدس برای حفظ امنیت و آرامش و حراست از کیان قابل تقدیر است.

وی به حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص ارتداد سلمان رشدی اشاره و افزود: هر کس به مقدسات دین و قرآن توهین کند حکمش ارتداد است.

امام جمعه لنده ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: درست است که شب ۲۲ بهمن برای ملت ایران خاطره‌انگیز خواهد بود ولی باید اجازه ندهیم برخی شادی‌های غیر ضروری این شب را برای ما تلخ کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت