پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 31687

امام جمعه موقت چرام:

مسئولان دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم را درک کنند

امام جمعه چرام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب با مسئولین،بیان کرد:مسئولان صدای مردم رابشنوند و دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم را درک کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام فرهمند گفت:در قسمتی هایی از کشور حاشیه نشین هایی وجود دارند که از ابتدایی ترین امکانات محرومند اما عده ای در پایتخت به چپاول و غارت بیت المال مشغولند.

به گزارش صدای جنوب؛امام جمعه موقت چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به آیات سوره مبارکه طاها بیان کردند :براساس ایات الهی در قبال روی گرداندن از ذکر و یاد خداوند دو اثر در دنیا و قیامت بر انسان مترتب می شود یعنی هر کسی در دنیا از یاد خداوند متعال روی گردان شود،زندگی تنگ و سخت خواهد داشت.

حجت الاسلام فرهمند افزود: به عبارت دیگر،تنگی و سختی زندگی میتواند براثر فقر یا نداری نباشند زیرا که بسیاری از انسان ها ثروت دارند در حالی که زندگی آنها به سخت جریان دارد.

امام جمعه موقت چرام با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا انسان در زندگی دچار تنگی می‌شود،بیان کرد : قرآن عامل اصلی آن را اعراض و غفلت از یاد خدا می داند.

حجت الاسلام فرهمند در ادامه تصریح کرد: دومین اثر فراموشی و اعراض از یاد خداوند متعال در قیامت بروز پیدا می کند و با توجه به آیات الهی،آن فرد نابینا وارد عرصه محشر خواهد شد.

وی با اشاره به ۲۱ بهمن ماه که مصادف است با پیام تاریخی حضرت امام راحل مبنی بر شکستن حکومت نظامی در سال ۵۷ اظهار کرد: در این روز که حکومت و رژیم پهلوی دستور منع رفت و امد داده و حکومت نظامی اعلام کرده بود امام راحل در یک فرمان تاریخی دستور شکستن حکومت نظامی را صادر میکنند و مردم تهران را به امدن به خیابانها دعوت میکند . مردم بالبیک گفتن به فرمان امام (ره) وارد خیابانها می شوند و این حرکت سراغازی شد برای پیروزی نهایی روز موعود یعنی ۲۲ بهمن .

حجت الاسلام فرهمند با اشاره به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اظهار کرد:اتفاقی که در عالم بی نظیر بود،این است که ملتی با دست خالی اما قلبی آکنده از ایمان به خدا در مقابل یک رژیم تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و پیروز شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نعمتی است که باید در ازای آن سجده شکر به جا آورد و در همه احوال پشتیبان آن بود.

امام جمعه موقت چرام گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه است که با خون هزاران شهید و جوانان این مرز و بوم آبیاری شده است و اکنون به دست ما رسیده است.

حجت الاسلام فرهمند افزود: کشوری که در قسمتی از تاریخ پر فراز و نشیبش در استعمار بلوک شرق و غرب عالم بوده و بین آنها دست به دست می‌شد و قوانینی مثل کاپیتالاسیون را بر این مردم زجر دیده وضع میکردند با تکیه بر نیروی ایمان و امدادهای غیبی به جایی رسیده است که باید همان کشورهای که تا دیروز بر گرده این ملت سوار بودند و زالو صفت خون ملت شریف ایران را می مکیدند امروز باید در مقابل عظمت و شکوه این ملت زانو بزنند و برای محدود کردن قدرت نظامی و علمی و… دست به دامن برجام شوند .

وی افزود: این کشورها باورشان نمی شد که روزی ایران اسلامی در بین آن ابر قدرت های عالم حرفی برای گفتن داشته باشد اما اکنون مشاهده می کنیم که همان جمهوری اسلامی در تمامی معادلات جهانی و منطقه ای نقش اول را ایفا می کند.

فرهمند با اشاره به بیانات رهبر انقلاب با مسئولین،بیان کرد:مسئولان صدای مردم رابشنوند و دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم را درک کنند.

وی افزود: به وعده هایی که داده اید عمل کنید زیرا مردم منتظر عمل به وعده ها هستند.

حجت الاسلام فرهمند ادامه داد:در قسمتی هایی از کشور حاشیه نشین هایی وجود دارند که از ابتدایی ترین امکانات محرومند اما عده ای در پایتخت به چپاول و غارت بیت المال مشغولند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت