پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1396 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 31689

دعوت فرماندار لنده از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

از همه عزیزان بالاخص مردم شریف شهرستان لنده می خواهم با توجه به فشارها و هجمه های اخیر نظام سلطه بر علیه نظام پربرکت جمهوری اسلامی ، با حضور خود در بزرگترین رویداد سیاسی ایران ، یعنی راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، یکبار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای بلند امام راحل به اثبات رسانده و بدخواهان نظام را مایوس نمائیم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان‌ لنده‌ درپیامی ضمن تبریک دهه مبارک فجر مردم رابه حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در پیام دارا کریمی نژاد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
آن گاه که سپیده دم دانایی بر شب ظلمانی جهالت فائق آید پایان تمام سیاهی ها رقم خواهد خورد . بهمن ۵۷ یادآور ترنم زیبای نغمه ای جاودانی است . نغمه ای که نوید بخش بهاری دل انگیز از پس زمستانی پر از درد و رنج بود . بهمن سرآغاز فصل جدیدی از جنبش هایی از جنس آزادیخواهی است . جنبش هایی که اریکه ی بیداد را نشانه رفته است . ضحاک ها مغلوب شدند و کوخ نشینان بر کاخ نشینان مستولی .
این روزها معطر به شمیم روح نواز سوسن و یاسمن است . جا دارد یادی کنیم از شاه بیت غزل عشق و دلدادگی . رهبر آزادیخواهی که نسخه جدیدی از مصالحه دین و سیاست را در قالب نظام شکوهمند جمهوری اسلامی به جهانیان معرفی نمود و باید به حرمت لاله های به خون خفته ای که در پای سرو تنومند آزادی و حق طلبی غریبانه خشکیدند ایستاد و تعظیم نمود .
اینجانب ایام فرخنده دهه مبارک فجر را شادباش گفته و از همه عزیزان بالاخص مردم شریف شهرستان لنده می خواهم با توجه به فشارها و هجمه های اخیر نظام سلطه بر علیه نظام پربرکت جمهوری اسلامی ، با حضور خود در بزرگترین رویداد سیاسی ایران ، یعنی راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، یکبار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای بلند امام راحل به اثبات رسانده و بدخواهان نظام را مایوس نمائیم .
دارا کریمی نژاد
فرماندار لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت