پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1396 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 31792

خبرنگاران‌کهگیلویه‌ بزرگ از حضور مردم‌در راهپیمایی ۲۲ بهمن می گویند

۲۲ بهمن مثل همیشه تجلی مردمی بودن انقلاب است و حضور مردم در این عرصه نشان دهنده شکست نقشه های دشمن برعلیه ایران اسلامی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

خبرنگاران کهگیلویه بزرگ‌ در گفت وگو باصدای جنوب از لزوم حضور مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن می گویند….

***

سیده مریم پیروزان خبرنگار خبرگزاری فارس:

۲۲ بهمن روز شکوه و عظمت ملت ایران و میثاق دوباره با ارمان های امام و شهداست و ما فردا در این روز باشکوه با حضور دشمن شکن خود بار دیگر دین خود را به نظام و انقلاب ادا و تیر خلاص را بر آرزوهای دشمن خواهیم زد.

 

 

***

سیده طیبه سعادتی:

۲۲ بهمن روز اقتدار و همبستگی ملتی است که همواره خواسته های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه سر داده و ثابت کردند تسلیم یاوه گویی استکبار نخواهند شد.
به عنوان عضو کوچکی از جامعه رسانه همگام با سایر اقشار در راهپیمایی وحدت بخش ۲۲ بهمن شرکت میکنم و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و ارزشهای انقلاب تجدید میثاق میبندم.

***

بسمه تعالی

یوم الله ۲۲بهمن جلوه گاه خیزش دوباره مردان و زنانی است که شعار کلیدی« استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را در همه روزهای بعد از پیروزی انقلاب با عشق سرودند.

این روز یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه ‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مشارکت داشته اند.

امید آن دارم که فرداهمه مردم ایران به ویژه مردم همیشه درصحنه  شهرستان چرام با حضور پررنگ و پرشور خود نشان دهند؛ که مثل همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت می کنند.

کیانی باوند سردبیر پایگاه خبری صدای جنوب

***

محسن‌تباری خبرنگار پایگاه خبری عصر نیر:

 

همه باید دراین راهپیمایی بزرگ و ملی بیشتر از سالهای قبل حضور پیداکنیم تا خط بطلانی برتمامی دسیسه های دشمن بکشانیم.

***

۲۲ بهمن روز وحدت مردم و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز و استقلال طلب ایران است که با پیروی از آرمانهای حضرت امامخمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
همه با هم در روز ۲۲ بهمن برای بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبر کبیر انقلاب در این راهپیمایی شرکت می کنیم تا مشتی محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده ی این ملت بکوبیم.

سید مصطفی گنجی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد

***

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی چرام ضمن نبریک چهلمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور شکوه و عظمت ملتی است که با اراده مصمم خویش توانست کاخ ظلم و ستم را ویران کند.
صادق شیخی افزود: دهه فجر یادآور شورآفرینی ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی است که با تکیه بر قدرت لایزال خداوند و لبیک به ندای رهبر فرزانه خویش توانست ریشه یک رژیم منحوس را از بیخ و بن برچیند.
وی ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ نه‌تنها اساس استعمار از کشور ما رخت بربست بلکه پیام روشن آن به جهانیان نیز صادر شد.
مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی چرام خاطرنشان کرد: پیام دهه فجر انقلاب اسلامی این است که نصرت واقعی از آن مبارزان به حق خواهد بود و اگر امروز می‌بینیم بیداری اسلامی در جای جای جهان ریشه دوانده از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: ریشه تمامی پیشرفت‌های علم و فناوری امروز ایران در دهه فجر ۵۷ نهفته است و پیروزی انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در وجود ملت ایران زنده کرد ازهمین روحضور مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه همین خودباوری واقتدار میباشد.

**

حضور با شکوه وغیرتمندانه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن همانقدر که‌سبب خوشحالی دوستداران انقلاب اسلامی می باشد سبب زبونی و عصبانیت دشمنان خواهد شد.
لذا بازهم باید همه حضور پیداکنیم و این پیام را بدهیم که همچنان به آرمان های نظام مقدس اسلامی وفاداریم …
پیمان باوند خبرنگار صدای جنوب

*

 

***

۲۲ بهمن به تعبیر قران

در آیه ۵ سوره ابراهیم«و ذکرهم بایام الله»؛ خداوند به پیغمبر دستور می دهد تا روزهای بزرگ را برای مردم یاداوری کند که چرا عده ای موفق و پیروز شدند و عده ای هم شکست خوردند.

۲۲ بهمن یکی از روزهای بزرگ الهی می باشد که مملوء از عبرت و درس است.
۲۲بهمن شکوه تجلی حضور مردمان همیشه در صحنه در حمایت از نظام و انقلاب می باشد.
همه می آییم….
وحید آهنگ مدیر مسئول و خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک

*

بیست ودوبهمن که حیات وطن است. خود روح خدایی است که در جان وتن است. ما زنده به آنیم وازآن یاد کنیم یوم الهی که یادگار آن ماه بهمن است. ۲۲ بهمن نماد عزت وسربلندی مردم ایران بر تمامی آزادی خواهان جهان مبارکباد…

فرداهمه می اییم….

علی تقوی خبرنگار اسکای نیوز

***

 

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به استقامت، پایداری و امنیت کشور معنای جدیدی می دهد
واثبات می‌کند که مردم و مسئولان یکصدا پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند ازمردم دهدشت انتظارداریم جهت حفظ ارزش‌های انقلاب.پاسداشت خون شهدا وامنیت جامعه درراهپیمایی روز۲۲ بهمن شرکت کنند.

خلیل مهرجو مدیرمسئول پایگاه خبری عصرزاگرس

 

 

**

ازاحاد مردم همیشه در صحنه، شهید پروروغیورکهگیلویه بزرگ دعوت می‌کنم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را در کنار مردم دیگر شهر‌ها واستان‌های کشور به یک ۲۲ بهمن تماشایی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کنند.

فردا پا به پای مردم حماسه آفرین کهگیلویه بزرگ در راهپیمایی شرکت میکنم تا وحدت و همدلی ایرانیان را به رخ دنیا بکشیم و توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کنیم.

این کمترین کاری است که می‌توان در مقابل مجاهدات و جان فشانی‌های شهدای انقلاب اسلامی، امام راحل و همه‌ی مجاهدان راه انقلاب اسلامی انجام داد.
محسن زارعی خبرنگارپایگاه خبری صبح یاسوج

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت