پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1395 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 3188

امام جمعه مارگون:

انتصاب مدیران دراموزش وپرورش جناحی است/استانداردرحق مصلی ها کوتاهی کرده است

امام جمعه مارگون افزود: متاسفانه برای کنسرت‌های موسیقی و جشنواره‌های که ربطی به دین ندارند، پول هست و اما تا نوبت به دین می‌رسد، پول تمام می‌شود. آقای استاندار برای روز قیامت چه پاسخی داری؟

امام جمعه مارگون گفت:برای کنسرت پول هست و اما تا نوبت به دین می‌رسد، پول تمام می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌السلام رحم‌الله خواجه‌پور در جمع خبرنگاران، با انتقاد شدید از مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انتصاب مدیران در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد صرفاً بر اساس مسائل حاشیه‌ای و جناحی است نه بر اساس تخصص، که این کار ضربه مهلکی بر بدنه نظام تعلیم و تربیت می‌زند.

امام جمعه مارگون گفت: از آنجایی که واژه آموزش و پرورش از قرآن گرفته شده است و هدف انبیاء آموزش و تربیت مردم است به همین خاطر مسئله فرهنگ، تعلیم در جایگاه بسیار بالای قرار دارد ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌ها و شهرستان‌ها انتصابات در آموزش و پرورش بر اساس تخصص نیست بلکه مسائل جناحی و حاشیه‌ای است و به هر که بیشتر رأی جمع کرده مسئولیت بهتری داده می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه بواسطه افرادی که به خاطر مسائل حاشیه‌ای و جناحی در آموزش و پرورش به کار گرفته شده، مسئله تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش کم‌رنگ شده است و آنها بیشتر به مسائل جناحی پرداخته می شود.

امام جمعه مارگون بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ اختیاری در انتصابات از خود ندارد و به وضوح این حتی در سایر شهرها و شهرستان‌های استان مشاهده می‌شود و این یک ضعف بسیار بزرگی است.

خواجه‌پور گفت: توصیه می‌شود که مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران شهرستانی این دستگاه بیشتر به مسئله تربیت بپردازند و حاشیه را بر متن غالب نکنند و به مسئله تربیت که همان متن است بپردازند چرا که مسائل حاشیه‌ای به امر تعلیم و تربیت آسیب می‌رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به مسئله مصلی‌های استان و بویژه شهر مارگون پرداخت و اظهار داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حق مصلی‌ها کوتاهی کرده است و طی دو سال گذشته هنوز اعتباری به مصلی مارگون اختصاص داده نشد با پیگری مکرر رئیس دفتر سیاست‌گذاری ائمه جمعه و امام جمعه مارگون متأسفانه تاکنون هیچ نتیجه‌ای برای این پروژه حاصل نشده است.

امام جمعه مارگون افزود: متاسفانه برای کنسرت‌های موسیقی و جشنواره‌های که ربطی به دین ندارند، پول هست و اما تا نوبت به دین می‌رسد، پول تمام می‌شود. آقای استاندار برای روز قیامت چه پاسخی داری؟

حجت‌الاسلام خواجه‌پور با بیان اینکه وقتی از دولت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد نامید شدم، دست به دامن بنیاد برکت شدیم.

وی تاکید کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مصلی‌ها بسیار سهل انگاری می‌کند.

امام جمعه مارگون با بیان اینکه مصلی این شهر تنها جایگاه برای برگزاری جلسات فرهنگی است که هیچ اعتباری به آن تخصیص داده نشد، گفت: سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مارگون در سال ۹۴ هیچ دستاوردی نداشت بطوریکه خیلی از مردم را نیز نسبت به نظام بدبین کردند.

نظرات

  1. حسین گفت:

    خواجه پور خودش هم ………. امام جمعه شد مطمعن باشید اینهمه کار استاندار درشرایط بی پولی را نادیده گرفتن ناشی از چیز دیگری است

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت