پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 31912

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

کهگیلویه وبویراحمد مرکز تربیت انسان‌های عالم و شجاع در صحنه‌های ملی و جهانی است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسؤولان خدمات‌گذاران مردم هستند، به زندگی ساده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر این کشور همه زندگیش اندازه یک وانت نمی‌شود و هیچ ثروتی ندارد، زندگی شخصی ایشان از من و ما بدتر است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مردم شهریاسوج‌با خروش بی نظیردرراهپیمایی ۲۲ بهمن‌یکباردیگر وحدت وهمدلی و علاقمندی خودرابه انقلاب اسلامی و ارمانهای ان نشان دادند.

به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی که سخنران ویژه این مراسم بود ؛ اظهار کرد: این استان یک صدم کل سرزمین ایران است ولی به نسبت این درصد بیشترین دانشجو را در ایران دارد و یکی از مهدهای علمی ایران اسلامی است، عشایر غیوری دارد که در طول سالیان متمادی مظهر ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: استان شما در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین مجاهدین را به جبهه فرستاده و مرکز تربیت انسان‌های عالم و شجاع در صحنه‌های ملی و جهانی است.

تویسرکانی افزود: در مقطع حساس قرار داریم ۴۰ سال این مسیر پر رنج و مشقت را طی کرده‌ایم مسیری که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها تعیین کردند و از زیر یوغ آن ها بیرون آمدیم.

وی گفت: نسل جوان باید بداند که سر تا پای آن رژیم پر از استبداد و دیکتاتوری بود و با کودتای انگلیسی‌ها وقتی فرمانده کل ارتش شد به کمک انگلیسی ها بر خلاف رای و نظر مردم ۱۶ سال پادشاهی کرد، در طول این سال‌ها بزرگترین مالک ایران شد و ۲ هزار ملک شش دانگ داشت و اگر به هر ملکی طمع می‌کرد وای به حال صاحب آن، انسان کثیفی بود که به هر ناموسی نظر می‌کرد نظر او باعث رنج و زحمت آن ناموس مقدس می‌شد.

وی گفت: جوانان باید کتاب‌ها را بخوانند تا فساد پهلوی را دریابند چرا که اگر فساد آنها را در نیابیم قدر و منزلت این انقلاب و نظام را نخواهیم دانست.

تویسرکانی به تبعید امام به ترکیه اشاره کرد واظهار داشت: اعتراض امام به نماز و روزه و حج و نماز نبود بلکه اعتراض امام به بردگی ملت ایران بود چرا که شاه برای گرفتن یک وام ۲۰۰ میلیون دلاری ملت ایران را فروخت و ایران را اسیر امریکا برد.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین ادامه داد: امام در سال ۴۳ به شاه نامه نوشت که حق نداری سند بردگی ملت را امضا کنی که امام را تبعید کردند لذا دعوای ما و شما با پهلوی بر سر استقلال بود و امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است.

وی عنوان کرد: ما به استقلال و آزادی و کرامت انسانی رسیدیم و در مسیر احکام الله حرکت کردیم و برای پیاده کردن اندیشه اهل بین حضرت پیامبر حرکت کردیم و در این راه ۳۰۰ هزار شهید دادیم، شهدای دفاع مقدس، ترور و مدافع حرم دادیم و ۵۰۰ جانباز و ۵۰ هزار جانباز در این ۴۰ سال دادیم.

این مسوول گفت: آینده ما بسیار روشن است چرا که به کرامت انسانی دست پیدا کردیم و امید به آینده داریم اما استکبار جهانی ۴۰ سال است که این اجتماع را انکار می‌کند و می‌گوید این ملت برای ساندیس می‌آید چرا که تاب و توان دیدن این ملت را ندارد.

تویسرکانی افزود: شما با آینده روشن خود جهان را پر از عدل و داد خواهید کرد که با زمینه سازی ظهور انجام خواهد شد و پشت سر رهبری قرار داریم.

وی به مد شدن سیاه نمایی اشاره کرد و یادآور شد: این سیاه نمایی گسترده نیست هر چند هست و هزاران هزار مسوول خالصانه نوکری این مردم را می‌کنند، نیروهای نظامی و انتظامی و دولت و در قوه قضاییه نوکری مردم را می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسؤولان خدمات‌گذاران مردم هستند، به زندگی ساده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر این کشور همه زندگیش اندازه یک وانت نمی‌شود و هیچ ثروتی ندارد، زندگی شخصی ایشان از من و ما بدتر است.

تویسرکانی بیان کرد: باید با فساد و فقر و تبعیض مبارزه کرد اما این زخم‌ها زخم کوچکی بر بدنه این انقلاب است و این مردم حول محور ولایت حرکت می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت