پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1396 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 31986

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد:

بیش از ۴۰ پایگاه خبری دارای مجوز در استان فعالیت می کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تلاش برای ساماندهی آگهی‌ها و گزارش کارها خبر داد و گفت: امروز ساماندهی آگهی‌ها به صورت نسبی در حال انجام است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:در طول چندسال گذشته طرح ساماندهی سایت‌ها و رسانه‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است.

به گزارش صدای جنوب،رضا دهبانی‌پور افزود: در قالب این طرح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت‌ها، خبرگزاری‌ها، هفته نامه‌، ماهنامه و روزنامه‌ها را برای پذیرش مسئولیت و پاسخگو بودن در قبال فعالیت‌های خود ساماندهی کرد.
دهبانی‌پور با بیان اینکه اکنون بیش از ۴٠ سایت مجوزداردر استان فعالیت می‌کنند اضافه کرد: در ابتدای سال ٩٣ تنها یک پایگاه مجوزدار در استان فعال بود و هم اکنون ١٠ خبرگزاری مجوزدار در استان فعالیت دارند.
وی ادامه داد: هم اکنون پنج روزنامه استانی و حدود ٢٠ هفته نامه با مجوز در حال فعالیت هستند.
دهبانی پور گفت: با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاس‌های آموزشی خبرنگاران به مدت پنج هفته با هدف دانش افزایی و آشنایی با قوانین مطبوعات در شهر یاسوج برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تلاش برای ساماندهی آگهی‌ها و گزارش کارها خبر داد و گفت: امروز ساماندهی آگهی‌ها به صورت نسبی در حال انجام است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت