پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1396 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 32003

در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه مطرح شد

تعطیل شدن حفاری‌های سطح شهردهدشت از تاریخ ۲۵ اسفند تا پانزدهم فروردین ماه ۹۷/گزارش مدیران غایب به استانداری ارسال می شود

سیاوش زمان از تشکیل ۱۰ کمیته ستاد خدمات سفر در شهرستان خبر داد و خواستار برگزاری جلسات از کمیته‌ها شد و افزود: متولیان کمیته‌ها، گزارش و عملکرد خود را دبیرخانه ستاد خدمات سفر ارسال نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان با حضور دستگاه‌های عضو در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سیاوش زمان در این جلسه در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادهایی که در سال گذشته نهایت همکاری با ستاد خدمات سفر را داشتند، اظهار داشت: موضوع سفر و گردشگری مسئله فرابخشی است که عملکرد همه نهادها بر آن تاثیر‌گذار خواهد بود.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان کهیگلویه، برگزاری چنین جلساتی را به منظور آمادگی هر چه بهتر دیگر دستگاه‌ها جهت خدمات‌رسانی برای شهروندان عنوان و تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی به عنوان دبیرخانه ستاد خدمات سفر، نیازمند هم‌سویی و همکاری با دیگر ادارات است.

وی شرایط آب و هوایی متفاوت استان کهگیلویه وبویراحمد، خصوصا شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و بیان کرد: همین شرایط آب و هوایی مناسب باعث ورود گردشگران زیادی در ایام نوروز به این شهرستان خواهد شد.

زمان از تشکیل ۱۰ کمیته ستاد خدمات سفر در شهرستان خبر داد و خواستار برگزاری جلسات از کمیته‌ها شد و افزود: متولیان کمیته‌ها، گزارش و عملکرد خود را دبیرخانه ستاد خدمات سفر ارسال نمایند.

وی مأموریت ستاد خدمات سفر با همکاری تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم آوردن بستر لازم برای شهروندان عنوان کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه، خواستار برگزاری جلسات خدمات سفر از بخشداران در بخش‌ها شد و خاطرنشان کرد: در صورت وجود داشتن مشکل در بخش‌ها، مراتب به صورت مکتوب به دبیرخانه ستاد خدمات سفر ارسال شود.

زمان هم‌چنین خواستار تعطیل شدن حفاری‌های سطح شهر از تاریخ ۲۵ اسفند تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده شد.

وی افزود: اداره راه و شهرسازی بازگشایی مناطق گردشگری را در دستور کار خود قرار دهد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان کهگیلویه با توجه به عدم حضور برخی مدیران دستگاه‌های عضو در این جلسه، حضور مدیران دستگاه‌های عضور درجلسه ستاد خدامت سفر را الزامی دانست و اظهار داشت: مدیران غایب در این نشست دلیل عدم حضور خود را تا روز شنبه به دبیرخانه ستاد سفر ارائه نمایند و در غیر این‌صورت مراتب را به استانداری انعکاس خواهم داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت