پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1396 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 32008

مصرف بیش از ۳۴میلیون لیتربنزین در سال جاری در ناحیه کهگیلویه

امیرحسین سبزی پور گفت:تمام سعی خود را می‌کنیم تا در تامین و عرضه فرآورده‌های سوختی مورد نیاز شهرستان خللی به وجود نیاید و این فراورده ها به راحتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه از مصرف بیش از ۳۴میلیون لیتربنزین در سال جاری در ناحیه کهگیلویه خبرداد.
به گزارش صدای جنوب،امیرحسین سبزی پور گفت:بصورت میانگین درماه ۳میلیون و۳۰۰ هزارلیتر ودرروز ۱۱۰هزار لیتر فراورده بنزین مصرف شده است.
وی افزود:تمام سعی خود را می‌کنیم تا در تامین و عرضه فرآورده‌های نفتی مورد نیاز شهرستان خللی به وجود نیاید و این فراورده ها به راحتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: برای ایمنی، بهسازی و نوسازی پمپ بنزین شهید فتاحی بیش از ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه خطوط لوله این پمپ بنزین از محل تخلیه تا مخازن و از مخازن تا زیر تلمبه جایگاه بازسازی شده افزود:لایه روبی دو مخزن بنزین معمولی، تعویض و زیباسازی کامل ستون‌ها و سقف جایگاه و محوطه سازی نیز انجام شده است.

سبزی‌پور افزود: یک مخزن ۵۰ هزار لیتری و دو عدد تلمبه دو نازله برای عرضه بنزین سوپر در این جایگاه نیز اضافه شده است.

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان کهگیلویه گفت: به منظور افزایش بهتر خدمات به شهروندان جایگاه های C.N.G شهر دهدشت افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: برای تامین بهتر سوخت گاز شهروندان یک باب جایگاه C.N.G در کنار جایگاه فتاحی با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال احداث است.

سبزی پور با بیان اینکه در ۴ شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ۹ جایگاه C.N.G وجود دارد، افزود: در سطح شهر دهدشت ۵ جایگاه C.N.G به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

سبزی پور گفت: درشهرستان چرام نیز مخازن جایگاه پمپ بنزین خورشیدی شامل دو مخزن ۵۰ هزار لیتری بنزین و یک مخزن ۵۰ هزار لیتری نفت و گاز به صورت کامل تعویض شدند.

وی افزود: خطوط لوله، کامپوزیت سقف و ستون‌ها و محوطه سازی جایگاه بر اساس جدید ترین استاندارها با هزینه بیش از ۴۳۰ میلیون تومان انجام شده است.

این مسئول ادامه داد:جایگاه پمپ بنزین موسوی امجد در هفته اینده در کمربندی دوم شهردهدشت افتتاح و به همشهریان خدمات رسانی می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت