پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1396 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 32011

سخنان متفاوت بخشدار سوق؛

اگر پول و اعتبار باشد یک ربات آهنی هم میتواند کار مدیران را انجام دهد

بخشدار سوق اظهار کرد:مدیر باید تدبیر و قدرت چانه زنی داشته باشد و در زمان نبود بودجه و اعتبار بتواند هنر مدیریت خود را نشان دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار سوق در جلسه خدمات سفرکهگیلویه، از وعده های  بی سرانجام مسئولان بسیار گلایه مند بود و خطاب به مدیران راه و شهرسازی و راهداری گفت: بیش از سه سال است که بخشدار سوق هستم، در خصوص جاده ی خلیفه ای به راک که مسیر اصلی مردم بوده و دهستان راک به مرکز بخش را از ۳۵ کیلومتر به ۴ تا ۵ کیلومتر کاهش میدهدتوسط راه وشهرسازی قول های زیادی  داده شد اما در حد یک جاده خاکی به آن توجهی  نشد.
تورج رزمجو در ادامه افزود؛ جاده پر تردد سوق به چنگلوا و بلوط بنگان و بوآ به طول ۱۵۰۰ متر پر از چاله بوده و وضعیت مناسبی ندارد و مردم بخاطر ناتوانی مدیران و وعده های بی سرانجام بدترین توهین ها را به من می کنند.

رزمجو گفت:چرا باید  بخاطر بی تدبیری شما مدیران ناسزا و توهین بشنوم؟درحالی که این جاده یک جاده گردشگری و میعادگاه هیآت مذهبی در ماه محرم و اربعین حسینی بخاطر وجود امامزاده پیرشهید میباشد.

بخشدار سوق ادامه داد:علاوه بر مردم در فصل نوروز و تعطیلات نوروزی گردشگران زیادی از این منطقه و قرق بلوط بنگان و حاشیه سد مارون از این جاده تردد میکنند.
رزمجو با گله مندی از وضعیت جاده های بخش سوق گفت: جاده ی روستای آب کری از توابع بخش سوق به طول ۷۰۰ متر از جاده ورودی روستا پر از چاله میباشد و وعده داده شد که آن را نیز روکشی نمایند اما از آن روز تا به الان( ۴۰ ماه) هیچ خبری نشده است.
رزمجو بااشاره به بهانه همیشگی مدیران و نبود بودجه و اعتبارگفت: اگر پول و اعتبار باشد یک ربات آهنی هم میتواند کار مدیران را انجام دهد.

بخشدار سوق ادامه داد:مدیر باید تدبیر و قدرت چانه زنی داشته باشد و در زمان نبود بودجه و اعتبار بتواند هنر مدیریت خود را نشان دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت