پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1396 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 32019

دیدار سردار هاشمی پور با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تسریع روند عملیاتی طرح های عمرانی کهگیلویه بزرگ

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: با توجه به موضوع تنش آبی در استان به ویژه مناطق گرمسیری، طرح آب‌رسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق یکی از پروژه‌های مهم دولت در راستای محرومیت زدایی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با سردار عبدالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز  حضور داشت.

ا در این دیدار در زمینه‌های محور ارتباطی پاتاوه – دهدشت، آبرسانی به شهرهای چهارگانه استان و  تأمین آب اراضی دهدشت غربی به بحث و گفتگو پرداختند.

عدل هاشمی پور باقدردانی از توجه قرارگاه سازندگی به کهگیلویه بزرگ محور پاتاوه به دهدشت را یکی از قطعات مهم کریدور جنوب به شمال دانست و بیان کرد: این جاده بنادر جنوبی از جمله بندر امام را بیش از ۲۰۰ کیلومتر به مرکز کشور نزدیک‌تر می‌کند.

وی گفت: با بهره‌بردای از این محور بسیاری از شهرها و روستاهای استان از بن‌بست خارج می‌شوند و نقش مهمی در توسعه گردشگری واشتغالزایی منطقه دارد.

سردار هاشمی پور خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه تأمین آب اراضی دهدشت شد و گفت: پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی که بیش از ۵۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه را تأمین آب خواهد کرد دارای اهمیت و از خواسته‌های به حق مردم منطقه است.

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: با توجه به موضوع تنش آبی در استان به ویژه مناطق گرمسیری، طرح آب‌رسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق یکی از پروژه‌های مهم دولت در راستای محرومیت زدایی است.

احمدی افزود: با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر تأمین آب شرب این چهار شهر، آب ۳۵۰ روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از ۸۷ هزار و ۷۰۰ نفر نیز تأمین  می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت