پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1396 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 32110

معاون نظارت بر بهره‌ برداری شرکت آب و فاضلاب خبرداد:

نشت یابی ۵۰ کیلومتر از شبکه توزیع شهرهای کهگیلویه وبویراحمد

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه کمبود منابع آبی و هزینه بر بودن تولید و استحصال آب، علاوه بر برنامه‌های فرهنگی در زمینه مصرف  بهینه آب، باید با اتخاذ تدابیر لازم به دنبال کاهش هدر رفت آب در تاسیسات و شبکه توزیع آب باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون نظارت بر بهره‌ برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال جاری، عملیات نشت‌ یابی در ۵۰ کیلومتر از شبکه توزیع شهرهای استان انجام شد.
به گزارش صدای جنوب، یعقوب فرجی  ظهر امروز در رابطه با سایر فعالیت های انجام شده، افزود: همچنین نشت یابی تعداد ۵۰۰۰ فقره انشعاب آب توسط تیم های اتفاقات آبفا عملیاتی شد.
فرجی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی آب و فاضلاب استان تقویت تیم‌های اتفاقات و رفع شکستگی در شهرهای استان به خصوص شهر  یاسوج بوده است.فرجی عنوان داشت: نشت‌گیری از ۴ باب مخزن و انجام تست ۱۲۰۰ دستگاه کنتور از دیگر فعالیت‌های حوزه بهره‌برداری استان به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در سال جاری بوده است.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با توجه کمبود منابع آبی و هزینه بر بودن تولید و استحصال آب، علاوه بر برنامه‌های فرهنگی در زمینه مصرف  بهینه آب، باید با اتخاذ تدابیر لازم به دنبال کاهش هدر رفت آب در تاسیسات و شبکه توزیع آب باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت