پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1396 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 32163

مجری معروف صداوسیما:

سفر به کهگیلویه و بویراحمد را به همه کشورهای خارجی ترجیح می‌دهم

برای من سفر به مناطق مختلف کشور بسیار بهتر و دلپذیرتر از سفر به کشورهای خارجی است و برای نمونه سفر به کهگیلویه و بویراحمد را به همه کشورهای خارجی ترجیح می‌دهم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

برنامه صبح به خیر ایران این روزها به سبک و سیاق سال‌های دهه ۷۰ با مجری‌گری سید اقبال واحدی و عبدالرحمن نظام‌اسلامی اجرا می‌شود.

این برنامه خوب و پر مخاطب صبحگاهی به مانند همان سال‌ها مناطق مختلف کشور را به مردم ایران معرفی می‌کند و پس از سال‌ها دوباره شاهد معرفی توانمندی‌های کشور در این برنامه جذاب هستیم.

اما امروز ۲۹ بهمن ماه دو مجری خوب کشورمان دیالوگی را با هم داشتند به این ترتیب که نظام اسلامی همکار خود اقبال واحدی را ستود و گفت: دوستی ۳۵ ساله‌ای با این مجری توانمند تلویزیون دارم.

وی گفت: در طول این ۳۵ سال به موضوعی جالب توجه کردم و این که واحدی علی‌رغم این که هم وقت سفر خارجی و هم توانایی مالی آن را داشته به کشورهای خارجی سفر نکرده و سفرهای داخلی و رفتن به مناطق مختلف کشور را به سفرهای خارجی ترجیح داده است.

واحدی هم گفت: برای من سفر به مناطق مختلف کشور بسیار بهتر و دلپذیرتر از سفر به کشورهای خارجی است و برای نمونه سفر به کهگیلویه و بویراحمد را به همه کشورهای خارجی ترجیح می‌دهم.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت