پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 32186

گلایه شدید رییس جمعیت هلال احمر استان از برخی رسانه ها و فعالان فضای مجازی/خبرهای کذب و تایید نشده و حضور افراد عادی عملیات جستجوی لاشه هواپیما را سخت کرده است

تیم های هلال احمر پس از پایان جستجوی منطقه ۱ مشخص شده ، و پیدا نشدن لاشه هواپیما ، کار خود برای جستجو در منطقه ۲ تعین شده را آغاز نموده است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ، لحظاتی پیش گفت: تیم های هلال احمر پس از پایان جستجوی منطقه ۱ مشخص شده ، و پیدا نشدن لاشه هواپیما ، کار خود برای جستجو در منطقه ۲ تعین شده را آغاز نموده است .
امان الله جهانبین در ادامه افزود : بارش باران به شدت ادامه دارد و وضعیت جوی به شدت مه آلود بوده و همه ی تیم ها پس از جستجوی محدوده مشخص شده در حال برنامه ریزی برای ورود به دومین مسیر جستجو هستند.
وی ضمن گلایه شدید از برخی خبرهای ضد و نقیض که مخابره می شود افزود: اینگونه خبرهای کذب و تایید نشده در کار ما هم اخلال ایجاد کرده است و از رسانه ها و فعالان شبکه های مجازی خواست در چنین شرایطی بر اخبار خود نظارت بیشتری داشته باشند.
جهانبین همچنین ادامه داد : یکی دیگر از مشکلات تیم های امدادی ما حضور جمعیت زیاد افراد شخصی در برخی مسیرها است به گونه ای که اجازه تردد در هنگام رسیدن به محل های مشخص شده را به ما نمی دهند.
وی در پایان خواستار جلوگیری از ورود افراد عادی به منطقه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت