پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1396 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 32205

نماینده کهگیلویه:

هنوز محل دقیق سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج شناسایی نشده است

متاسفانه به دلیل صعب العبور بودن منطقه و وضعیت جوی نامناسب در حوالی سقوط هواپیما هنوز محل دقیق حادثه شناسایی نشده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عدل هاشمی پور با ابراز تاسف از حادثه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد، گفت: مجمع نمایندگان استان بلافاصله پس از دریافت خبر سقوط هواپیما صحن علنی را ترک و در جلسه ستاد بحران کشور که با حضور مسئولان راه و شهرسازی، سازمان هواشناسی، هلال احمر و نیروی انتظامی و برخی دستگاه ها در سازمان هواپیمایی برگزار شد شرکت کردند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و  لنده در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست گزارشات مورد نیاز دریافت و وظایف دستگاه ها مشخص شد و ابعاد گوناگون حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

وی از آماده باش تیم های بحران ۴ استان اصفهان، فارس، تهران و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و با انتقاد از اینکه همچنان  راه دسترسی به محل این حادثه امکان پذیر نیست، ادامه داد: از این استان ها تجهیزات و امکانات لازم به منطقه گسیل شده است اما متاسفانه به دلیل صعب العبور بودن منطقه و وضعیت جوی نامناسب در حوالی سقوط هواپیما هنوز محل دقیق حادثه شناسایی نشده است.

این نماینده مردم در مجلس از مردم درخواست کرد از تردد  به محل سقوط هواپیما خودداری کنند و تصریح کرد: باید منتظر گزارش مسئولان ذی ربط باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه بهمئی، چرام و  لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: علت دقیق وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست و باید در مورد آن کار کارشناسی شود؛ از مسئولان ذی ربط تقاضا داریم با روشن شدن زوایای پنهان این حادثه علت این حادثه را به صورت شفاف و صادقانه به مردم گزارش کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت