پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1396 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 32329

فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

خواب راحت را از اسرائیل خواهیم گرفت/یکپارچگی و همدلی زمان جنگ نیاز امروز جامعه است

سردار شهابی فر اظهارداشت:اینکه عده‌ای تفکرات نازیبای آمریکایی دارند جای سوال است و بدانید تنها با تبعیت از ولایت در همه عرصه‌ها موفق خواهیم شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادواره ۱۶ شهید سادات امامزاده یحیی(ع) شامگاه امشب با حضور فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و جانباز مدافع حرم و جمعی از مسئولان و مردم در مسجد توحید دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،سردار عوض شهابی‌فر در این یادواره ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) از رشادت های بی نظیر رزمندگان کهگیلویه در۸سال جنگ تحمیلی و حضور مستشاری در سوریه  تجلیل کرد.

 فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد برگزاری چنین مراسمی را سبب ایجاد همدلی و زنده نگاه داشتن یادونام دلاورمردان جنگ ۸ساله بیان کرد و گفت:وحدت و هماهنگی بین مردم  عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله بود که با سبقت گرفتن شهدا  از هم و معامله با خدا بدست امد.

شهابی فر تصریح کرد: امروز هم باید همان یکپارچگی و همدلی زمان جنگ بین ما به وجود آید و همیشه و در همه حال مدافع ولایت باشیم.

وی بابیان اینکه عده‌ای بی‌بصیرت مخالف دفاع در سوریه هستند و بر علیه نظام، پرچم جمهوری اسلامی را به آتش می‌کشانند، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند الان ما در امنیت نبودیم، داعش تا ۳۵ کیلومتر بین مرز ایران و عراق جلو آمده بود و این مدافعان و جان برکفان حرم بودند که داعش را به عقب راندند.

سردار شهابی‌فر، تبعیت از رهبر معظم انقلاب را حاصل پیروزی و شکست دشمن دانست و عنوان کرد: حضور پاسداران سبزپوش ایران اسلامی در سوریه، تمام توطئه‌های دشمنان را حنثی و پوزه آن‌ها را به خاک مالید.

جانباز مدافع حرم با بیان اینکه امروزه نمی‌توان به سیاست‌ها اعتماد کرد، گفت: عمر سیاسی دولت داعش تمام شده اما تفکر داعشی تمام شدنی نیست و عده‌ای با این افکار سعی در بر هم زدن و فرافکنی دارند.

شهابی‌فر اظهار داشت: اسرائیل این را بداند همان گونه که خواب راحت را از غزه و فلسطین گرفته ما هم این خواب راحت را از او خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: اگر ما امروز پشت مرزهای اسرائیل قرار گرفته‌ایم اسرائیل بداند روزی به یاری خدا همه سرزمین‌های اشغالی را تصرف و اسرائیل را در به‌در خواهیم نمود.

فرمانده هشت سال دوران دفاع مقدس افزود: نیرنگ های امریکا ودسیسه های انها ره به جایی نخواهد برد و همه این‌ پیروزی ها واقتدار  با روحیه ولایتمداری  انجام خواهد پذیرفت.

شهابی‌فر با بیان اینکه بنده به عنوان یک نظامی در همه جبهه ها  انجام وظیفه نموده‌ام، گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند و جلوی داعش را نمی‌گرفتند تمام آن انفجارها در کشور ما رخ می‌داد و الان در این آرامش و امنیت نبودیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همانی است که ۵۰ سال کشور مارا نابود ،جوانان ما را مورد اذیت وازار و هواپیمای ما را سرنگون کرد گفت: اینکه عده‌ای تفکرات نازیبای آمریکایی دارند جای سوال است و بدانید تنها با تبعیت از ولایت در همه عرصه‌ها موفق خواهیم شد.

*برپایه گزارش صدای جنوب ،مداحی وسینه زنی ازدیگر برنامه های این یادواره بود.

تصاویر//

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت