پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1395 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 3252

امام جمعه دهدشت:

مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد نقد را با اتهام پاسخ ندهند

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت:مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد نقد ائمه جمعه را با اتهام پاسخ ندهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت:مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد نقد ائمه جمعه را با اتهام پاسخ ندهند.

به گزارش صدای جنوب به نقل ازکبنانیوز،امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اتهام پامسؤولی را نقد می‌کنیم پاسخ معقول،مشروع و منطقی دهند.

حسینی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام نیازمندان تصریح کرد:از فرصت ماه رمضان برای دستگیری فقرا استفاده کنیم.

وی با تبیین اهمیت افطاری دادن گفت:سفره افطاری برای نیازمندان جایگاه مقدسی دارد.

امام جمعه دهدشت سالروز صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۶۰ و روز تبلیغ و اطلاع رسانی را از دیگر مناسبت‌های پیش رو برشمرد و افزود:شبکه تبلیغ در تحقق انقلاب نقش مهمی داشته است.

حسینی با بیان اینکه پایه‌های انقلاب بر همین شبکه‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه استوار بود، بیان کرد:مبلغان روحانی پیام امام و انقلاب را به همه جا می‌رساندند و مردم را بیدار می‌کردند.

وی تبلیغ اسلام و تبلیغ باورهای دینی در نظام اسلامی را یک اصل دانست و گفت:اگر منبر و سخنرانی‌ها نباشد دشمن مردم را خلع سلاح می‌کند.

حسینی با اشاره به گسترش شبکه‌های تبلیغ تصریح کرد:دشمن از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ برنامه‌های شوم خود بهره می‌برد.

امام جمعه دهدشت افزود:اگر در مقابل تبلیغات دشمن تبلیغ دینی به شکل سازمان یافته انجام نشود ریزش خواهیم داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد:پوشش نامناسب در جامعه ما ناشی از تغییر باور است و این کار از سوی دشمن در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت