پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1396 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 32678

تغییرات جدید ایلامی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز سرپرست بیمارستان شهید جلیل و چند معاونت علوم پزشکی را رسما منصوب کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز سرپرست بیمارستان شهید جلیل و چند معاونت علوم پزشکی را رسما منصوب کرد.

 

به گزارش صدای جنوب، تغییرات دکتر اورنگ ایلامی در ادامه آمده است:

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب  شد.
کتر اورنگ ایلامی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در حکمی دکتر جمشید محمدی را به سمت معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، در  بخشی از این حکم آمده است:

از جنابعالی انتظار می رود با تأکید و اهتمام تام به مبانی فرهنگی و دینی و گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به ویژه ارتقاء فرهنگ سازمانی اخلاق و رفتار حرفه ای در دانشگاه، توسعه و تعمیم فرهنگ اصیل اسلامی در دانشگاه، تامین و ارتقاء معیشت، رفاه و سلامت دانشجویان، افزایش نرخ مشارکت دانشگاهیان در برنامه ها و نهاد های فعال فرهنگی، توجه ویژه به شورای فرهنگی و تشکل های دانشجویی در راستای پیشبرد اهداف مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین تعامل سازنده و مرتبط با دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، نهایت تلاش خود را در جهت انجام مسئولیت های محوله معمول نمایید.

 پیش از این حکم، دکتر جمشید محمدی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی ایفای وظیفه می نمود.۵

⭕️ سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهلا نجفی دولت آباد، عضو هیات علمی این دانشگاه را به سمت سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه منصوب نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد، دکتر اورنگ ایلامی در این حکم با تاکید بر اهتمام کامل به  وظایف محوله در چاچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی، اهتمام ویژه در زمینه افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و همچنین توجه ویژه به برنامه جامع عملیاتی دانشگاه مرتبط با دانشکده پرستاری را از موارد مورد تاکید خود عنوان کرد.

به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر خیراله نوراله نوریان، رئیس سابق این دانشکده قدردانی به عمل آورد.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در حکمی، دکتر خیراله نوریان از اعضا هیات علمی این دانشگاه را به سمت سرپرست سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد، دکتر اورنگ ایلامی در این حکم با تاکید بر اجرای وظایف محوله در چاچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی، ارائه خدمت مطلوب به بیماران و رعایت منشور حقوق آنان و نیز راه اندازی بخش های مختلف این بیمارستان با تعامل و همکاری بین بخشی و درون دانشگاهی را از جمله مهم ترین انتظارات خود از  سرپرست بیمارستان عنوان کرد.

 سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان طی حکمی، دکتر پرویز آقایی برزآباد، از اعضا هیات علمی این دانشگاه را به سمت سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد، دکتر اورنگ ایلامی در متن این حکم، ارتقاء توانمندی های گروههای هدف در زمینه های آموزش و پژوهشی و همچنین هدایت، حمایت و انجام پژوهش های مبتتنی بر آموزش را از اولویت های مورد انتظار خود برشمرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت