پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1396 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 32690

آئین تکریم و معارفه فرماندار بهبهان برگزار شد

توسعه پایدار بهبهان اولویت کاری «محمد حری»است

فرماندار شهرستان بهبهان افزود: بهبهان از ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف برخوردار است و با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد می تواند قطب مهم گردشگری و اقتصادی در منطقه باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان ، امام جمعه ، مدیران ادارت ، ارگانها و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بهبهان آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهبهان پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری بهبهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی مظفری ضمن ابراز تشکر از مردم خوب و قدرشناس بهبهان و همچنین امام جمعه و مدیران ادارات و ارگان ها جهت همکاری در یک سال مسئولیت فرمانداری گفت: در یک سال گذشته با همکاری و همدلی توانستیم اقدامات خوبی در بهبهان انجام دهیم.

فرماندار سابق بهبهان ضمن ابراز تشکر از حمایت های امام جمعه بهبهان گفت: قدر امام جمعه محترم بهبهان را بدانید.

علی مظفری در پایان از مردم و مجموعه مدیریتی شهرستان بهبهان حلالیت طلبید.

در ادامه جلسه دکتر حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ضمن تشکر از تلاش های علی مظفری در سمت فرمانداری شهرستان بهبهان گفت: جناب آقای مظفری فردی پر تلاش و دلسوز هستند که اقدامات خوبی در طی یکسال اخیر توسط ایشان در شهرستان بهبهان انجام گرفته است.

وی در تشریح خصوصیات فرماندار سابق بهبهان گفت: ایشان با روحیه بسیار خوب پای کار بودند و حتی در ایامی که در بستر بیماری بودند تا لحظه ای که با آمبولانس وی را از فرمانداری به بیمارستان منتقل کردند دست از کار نکشید .

حسین زاده در ادامه با تشریح خصوصیات فرماندار جدید شهرستان بهبهان گفت: جناب آقای حری هم از خانواده معظم شهدا و از نیروهای ارزشی و فعال استانداری خوزستان است که امید دارم در سنگر جدید هم بتواند موفق باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ادامه گفت: ایشان فردی با اخلاق و پرتوان هستند و ما ایشان را انتخاب کردیم تا بتواند خلاء آقای مظفری را در بهبهان پر کند.

در ادامه جلسه محمد حری فرماندار جدید شهرستان بهبهان ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاونین استاندار، امام جمعه بهبهان و اعضای شورای تامین و شورای اداری و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهبهان گفت : رویکرد من بدور از مسائل حاشیه ای، تمرکز روی توسعه پایدار بهبهان است و برای تحقق این هدف دست همه نخبگان و فعالین بهبهان از هر طیف و جناحی را به گرمی می فشارم.

فرماندار شهرستان بهبهان افزود: بهبهان از ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف برخوردار است و با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد می تواند قطب مهم گردشگری و اقتصادی در منطقه باشد.

محمد حری در ادامه گفت: امیدوارم بتوانیم در کنار هم بدور مسائل سیاسی کار را آغاز کنیم و برای تحقق اهداف خود از ظرفیت همه گروه های سیاسی و جناح های مختلف استفاده خواهم کرد.

حری با اشاره به خصوصیات بارز بهبهان در پرورش عالمان و نخبگان گفت: باید بتوانیم حداقل استانداردها را برای ورود نخبگان در این شهر فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان بهبهان در پایان صحبت های خود گفت: در حوزه محیط زیست کارهای بسیار خوبی در سطح بهبهان انجام گرفته است و از همه اقشار، طیف های سیاسی از جمله اصول گرا و اطلاح طلب و معتدل دعوت می کنم برای حل مشکلات شهرستان بهبهان دست به دست هم دهند تا پیشرفت و توسعه بهبهان سرعت بیشتری بگیرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت