پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1396 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 32706

درجلسه تنظیم بازارشهرستان چرام مطرح شد:

تغییرقیمت صنف هانشان ازضعف مدیران است/اتاق اصناف درسرفاریاب تعطیل هست

فرماندار چرام عدم حضور مدیران تعزیرات حکومتی شهرستان در جلسات اشاره کرد و گفت:مدیران تعزیرات حکومتی در جلسات شهرستان مشاهده نمی‌شوند و از مدیرکل انتظار داریم که نظارت کند که درغیر اینصورت باید پاسخگوی سوالات ما در استان باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام  در جلسه تنظیم بازاربا ارائه گزارشی از وضعیت قیمت سیب درختی وپرتقال اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال وتامین میوه شب عید ،سیب و پرتقال مورد نیاز مردم شهرستان در شب عید به اندازه کافی تامین و همانند سال گذشته  عرضه می شود .
مهندس هوشدارنسل گفت:قیمت مصوب سیب درختی ۳۱۰۰تومان وپرتقال ۴۱۱۰تومان برای شب عیداست.

بخشدارمرکزی چرام دراین جلسه اظهارداشت:التهاب بازارشب عیدوبدون داشتن جلسات بحران زیادی دارد.
افسردیربااشاره به قیمت های اعلام شده گفت:قیمت های اعلام شده جهادوکشاورزی بالاترازقیمت فعلی بازارهست .
وی به بازارچه چشمه بلقیس درایام عیداشاره وعنوان کرد:جهت رفاه حال مسافرین وفروشندگان ضمن نظارت دقیق همکاری لازم رابافروشندگان جهت ایجادداشته باشیم.

در این جلسه بخشدارسرفاریاب بااشاره به وضعیت آب وهوایی و تنوع گونه های درختی ، چشمه سارها و طبعیت بکر گفت بخش سرفاریاب در هردو اقلیم سردسیری و گرمسیری همه ایام بویژه ایام عید پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور هست .لذا باتوجه به شلوغ بودن وترددزیاددرایام عید نوروز که تقریبا در بخش سرفاریاب حدود یکماه عده زیادی از مردم این بخش را جهت تفریح انتخاب میکنند نیازبه توجه ویژه دارد از جمله در توزیع اجناس .
اتش سودااظهارداشت: وعلی رغم افتتاح اتاق اصناف درسرفاریاب فعالیتی صورت نمی پذیردو تعطیل هست ونظارت کم می باشد.
وی درموردازادودولتی بودن نانوایی هاعنوان کرد:نظارت لازم انجام پذیردتااینکه کیفیت نان بالارودتامردم رضایت داشته باشند.
غلامحسن اتش سوداافزود:متاسفانه یکی ازارکان اساسی جلسات تعزیرات حکومتی هست که همیشه غایب می باشد.
وی ادامه داد:باتوجه به مصوبات شورای ترافیک ومشکلات اژانس هاقراربرسامان دادن اژانس هابوده که تاحالاهیچ اقدامی صورت نگرفته واژانس هاخودسرکرایه راافزایش ودرصورت اعتراض مردم گه گاهی دربین راه مردم راپیاده می کنند.
رئیس شورای اداری درسرفاریاب گفت : حتی باوجود شاکیهای خصوصی و ارسال اعتراض و شکایت آنان به مراجع ذیصلاح از جمله تعزیرات حکومتی تاکنون اقدام موثری صورت نپذیرفته و متخلفین به تخلف خود ادامه میدهند.
وی افزود:باوضعیت موجودتعزیرات عملاتعطیل وکسی پاسخ گونیست.
اتش سودابااشاره به اعتراض مردم درموردتغییرقیمت هاگفت:مشاهده شده هست که قیمت بعضی ازاجناس درمغازه هامتفاوت وگه گاهی تاریخ مصرف گذشته هست که نیازهست هم شبکه بهداشت وبازرسین نظارت کافی داشته باشند.

فرماندار چرام عدم حضور مدیران تعزیرات حکومتی شهرستان در جلسات اشاره کرد و گفت:مدیران تعزیرات حکومتی در جلسات شهرستان مشاهده نمی‌شوند و از مدیرکل انتظار داریم که نظارت کند که درغیر اینصورت باید پاسخگوی سوالات ما در استان باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،فرماندار چرام در جلسه تنظیم بازار شهرستان چرام بیان کرد:مدیرانی که در جلسات شرکت نمی‌کنند،نداشتن شان و منزلت مدیریت خود را نشان میدهند و در آینده نزدیک تغییرات مدیریتی صورت خواهد گرفت.

داریوش پاداش، افزود:از طرفی ما مدیرانی داریم که مرخصی قانونی خود را نمی گیرند که جای تقدیر دارد.

وی، ادامه داد: انتظار این است که با انصاف برخورد کنیم و از طرفی نباید تیترهای خبری ما باعث التهاب در جامعه شود.

این مسئول، گفت: خوشبختانه ‌در حوزه فرآورده‌های نفتی مشکل خاصی نداریم و جایگاه بنزین و گاز فعلی شهرستان به حد نرمال رسیده است که جا دارد از مهندس سبزی پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تشکر ویژه داشته باشم که نهایت تلاششان را در این امر انجام دادند.

پاداش ادامه داد: فعالیت های خوبی در بخش دامپزشکی داریم ولی کافی نیست و می‌طلبد گوشت قرمز در روزهای تعطیل هم تامین شود.

فرماندار چرام به نیازمندیهای گردشگران نوروزی اشاره کرد و گفت: ما باید تمام نیازمندی های گردشگران را در ایام نوروز تامین کنیم که این مورد باید پیگیری شود.

پاداش با بیان اینکه بهای کالاها باید منطقه ای قیمت گذاری شوند، گفت: اگر قرار باشد هر صنفی قیمت‌ها را تغییر دهد، نشان از این است که مدیران ضعف دارند و از طرفی اگر دوست سیاسی یا قوم خود را احترام کنیم،همان فرد خار چشم ما شده که در این مورد باید قانون را مد نظر داشته باشیم.

پاداش به گرانی قیمت میوه اشاره کرد و گفت:گرانی میوه در شهر چران بیداد میکند و میوه ای که باید طبق محاسبات کمتر از شهری مثل دهدشت باشد خیلی گرانتر است که انتظار داریم مسئولان مربوطه برخوردقانونی کنند.

فرماندار چرام عدم حضور مدیران تعزیرات حکومتی شهرستان در جلسات اشاره کرد و گفت:مدیران تعزیرات حکومتی در جلسات شهرستان مشاهده نمی‌شوند و از مدیرکل انتظار داریم که نظارت کند که درغیر اینصورت باید پاسخگوی سوالات ما در استان باشد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت