پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اسفند 1396 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 32840

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه خبرداد:

کاشت ۶۵ نهال به یاد جان باختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج در دهدشت

تعداد ۶۵ نهال به یاد جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج در اداره منابع طبیعی کهگیلویه کاشت خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت هفته منابع طبیعی نشست خبری ریاست این اداره با اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدا هدایت‌الله آویزش حادثه غم انگیز سانحه هواپیمایی_ تهران یاسوج را به همه ملت ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه، در ادامه ضمن تبرک هفته منابع طبیعی، از منابع طبیعی به عنوان میراث ماندگار طبیعت یاد و اظهار داشت: همه  باید در راستای این میراث ماندگار امانتدار خوبی باشیم و از آن صیانت و حفاظت نماییم.

وی استان کهگیلویه وبویراحمد را استانی غنی از لحاظ پوشش گیاهی از جمله گیاهان دارویی (بیلهر، کرفس، آنغوزه، بن، بنه) دانست و تصریح کرد:متأسفانه به علت برداشت بی‌رویه سودجویان، این گیاهان در معرض خطر جدی قرار گرفته اند.

آویزش شعار امسال هفته منابع طبیعی را «منابع طبیعی با مردم برای مردم» عنوان و با بیان اینکه بدون حضور مردم امکان حفاظت منابع طبیعی ممکن نیست، گفت: نیاز است همه دستگاه‌ها و مردم جهت خدمات‌رسانی هر چه بهتر، در حفاظت از منابع طبیعی تلاش‌های موثری داشته باشیم.

وی از برگزاری جشنی بزرگ در روز اول هفته منابع طبیعی با حضور همه ادارات در محل منابع طبیعی خبر داد و افزود: در این جشن بزرگ تعداد ۶۵ نهال به یاد جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج کاشت خواهد شد.

رئیس منابع طبیعی کهگیلویه از همایش پیاده‌روی از استادیوم آزادی تا تپه نور‌الشهدا، شرکت دسته جمعی پرسنل این اداره در نماز جمعه، توزیع نهال به صورت رایگان بین نمازگزاران نماز جمعه و بازدید از پروژه‌های آبخیزداری به عنوان برخی از برنامه‌های این اداره در هفته منابع طبیعی نام برد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت